Dit was mijn spreekbeurt ik hoop dat jullie het leuk vonden zijn er nog vragen nee ok.
Moderator: moderatorteam
Nee, dat was het eerste plaatje wat ik vondJohnny Jones schreef:Van de ChihuahuaShop???Misschien Izzy Haar tanden eens na laten kijken.
Yakka’s worden traditioneel gemaakt van Jakmelk in de Himalaya. De Jak is een rundersoort die hoog in de bergen leeft. Yakka’s zijn heel voedzaam en bovendien erg gezond voor de hond!
Op traditionele wijze wordt de melk gestold, gescheiden van water en geperst in jute (de afdruk vindt u vaak nog terug op de Yakka’s). Vervolgens worden ze gerookt, wat een geweldige smaak geeft!
Ten slotte worden de Yakka’s schoongemaakt, ondergaan een voedselcontrole in het laboratorium en worden voorzien van een gezondheidscertificaat.
Geschikt voor pups & volwassen honden
Bevat geen conserveringsmiddelen
Helpt tegen tandplak en -steen (uren lang kauwplezier!)
Granen- en glutenvrij
100% natuurlijk
Lactosevrij
Rijk in eiwit en calium
Ingrediënten
jakmelk, koemelk, limoensap
Analyse
ruw eiwit 69%, ruw vet 1% ruwe celstof 2%, vocht 13%
Afmetingen
Small: +/- 50 gram – 8 cm
Medium: +/- 75 gram – 12 cm
Large: +/- 150 gram – 17 cm
Na een spreekbeurt mag je altijd tips en tops geven.Sandra&co schreef:Oh zeker!
Tenminste íemand geholpenFrootje schreef:Dat ziet er wel interessant uit. Froo is dol op alles kaas en ze doet over dit soort dingen altijd een halve eeuw, dus ik voorspel een groot succes.
Ik zeg 10+, 11 als het kon.Sandra&co schreef:
@Crescent: Dankjewel. Ga je nog een cijfer geven of moet je het laten bezinken? Ik had ook een Powerpointpresentatie, maar die heeft de hond opgegeten.
Crescent schreef:Ik zeg 10+, 11 als het kon.Sandra&co schreef:
@Crescent: Dankjewel. Ga je nog een cijfer geven of moet je het laten bezinken? Ik had ook een Powerpointpresentatie, maar die heeft de hond opgegeten.