Maar nu, zo'n 10/11 dagen verder sta ik telkens een soort donkergroene vla uit het gras te schrapen

Wat is wijsheid?
Moderator: moderatorteam
Voer je niet te veel?Marlett schreef:Sinds anderhalve week zit Tosca op Dog Lovers Gold The Original Formula HE, ik had er diverse goede dingen over gelezen, hier op het forum wordt het weleens genoemd en op voerwijzer.nl kwam het ook goed uit de bus.
Maar nu, zo'n 10/11 dagen verder sta ik telkens een soort donkergroene vla uit het gras te schrapenmet een hondendrol heeft het weinig te maken. Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen, nog even doorgaan totdat ze er echt aan gewend is? Is er iets anders aan de hand? Herkent iemand dit?
Wat is wijsheid?
Cavom is geperst jaMarlett schreef:Ik voerde eerst Cavom. Ik zie soms door de bomen het bos niet meerIs dat geperst?
Waarom de keuze voor HE? Hier absoluut geen standaard keuze, enkel voor honden die zwaar in het werk staanMarlett schreef:Hm. Dat brengt me toch aan het twijfelen of ik met een kleinere portie toch nog even ga doorzetten.
En het gedrag? Ik vind haar dus echt wel anders reageren, veel ongeduldiger, misschien door het HE?
Een honest mistake ik zat het na de vakantie nog eens te bekijken, maar ik heb dus geen idee waarom!crutz schreef:Waarom de keuze voor HE? Hier absoluut geen standaard keuze, enkel voor honden die zwaar in het werk staanMarlett schreef:Hm. Dat brengt me toch aan het twijfelen of ik met een kleinere portie toch nog even ga doorzetten.
En het gedrag? Ik vind haar dus echt wel anders reageren, veel ongeduldiger, misschien door het HE?
Juist ook omdat het indien onterecht gevoerd de hond drukker kan maken
Als het de gewone was geweest, had ik dat wel gedaan, maar met HE vind ik het niet echt handig. Ik voer in de avond Terra Canis, al vanaf het begin, en dat bevalt heel goed, ze eet het met smaak en de ontlasting is goed. Ik heb dat vanmorgen ook maar gegeven in plaats van DLG. Bij die DLG rook ik zelfs aan het einde van de flexi dat ze gepoept had... Om nog maar te zwijgen over die winden.Persistence schreef:Tja of dat gedrag van die brokken komt?
Zou het nog een weekje of 2 proberen en dan weet je vast of de darmen inmiddels gewend zijn en of het gedrag nog steeds anders is dan voorheen. Kleinere portie zou ik sowieso wel doen nu.