Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vetbed?
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Teckel, standaard ruwhaar
- Aantal honden: 1
Vetbed?
Teun heeft in zijn bench een lekker kussen. Het heeft een waterafstotende, gladde sloop.ideaal. nadeel vind ik dat het niet lekker zacht en warm is voor hem.
Hij krijgt daarom snachts een fleecekleed in de bench.
De ellende is dat hij de gaten erin vreet. Vanochtend zat er een stuk draad van het kleed om hem heen gewikkeld, van het stiksel zeg maar.
Fleece is het dus niet.
Ik ben op zoek naar iets wat lekker zacht en warm is, makkelijk gewassen kan worden en veilig is, dus geen draadjes ofzo. Een beetje sloopbestendig zou ook fijn zijn.
Ik dacht aan vetbed, maar heb daar geen ervaring mee.
Volgens mij zit daar ook nog behoorlijk wat kwaliteitsverschil in?
Is een vetbed wat ik zoek, en zo ja, welke moet ik dan hebben?
En zo nee....wat dan wel?
Hij krijgt daarom snachts een fleecekleed in de bench.
De ellende is dat hij de gaten erin vreet. Vanochtend zat er een stuk draad van het kleed om hem heen gewikkeld, van het stiksel zeg maar.
Fleece is het dus niet.
Ik ben op zoek naar iets wat lekker zacht en warm is, makkelijk gewassen kan worden en veilig is, dus geen draadjes ofzo. Een beetje sloopbestendig zou ook fijn zijn.
Ik dacht aan vetbed, maar heb daar geen ervaring mee.
Volgens mij zit daar ook nog behoorlijk wat kwaliteitsverschil in?
Is een vetbed wat ik zoek, en zo ja, welke moet ik dan hebben?
En zo nee....wat dan wel?
Laatst gewijzigd door Teuntje op 12 nov 2019 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- Marlett
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rotcockapoo en Griekse nepteckel
- Aantal honden: 2
Re: Vetbed?
En bij de kringloop een goedkoop kussen dat wel wat kan hebben en waarvan het niet zo erg is als het stuk zou gaan?
-
- Zeer actief
Abel vond zijn vetbed fantastich sloopmateriaal: alle 'pluisjes' werden er vakkundig uitgetrokken
. Jip vond ze wel heel fijn.
Ik heb nu kinderdekbedden en badmatjes in hun mand en op de stretcher liggen. Dat volstaat ook prima.

Ik heb nu kinderdekbedden en badmatjes in hun mand en op de stretcher liggen. Dat volstaat ook prima.

-
- Actief
Goede ideeen! Kinderdekbed is ook een goede inderdaad.
-
- Zeer actief
Lekker warm schapenvachtje.
-
- Actief
Tsja ik ben niet van het aankleden van honden, maar hij heeft het nu toch best wat kouder. Gaat tegen de verwarming aanzitten, en loopt buiten te bibberen.vooral sochtend vroeg, als t zonnetje er nog niet is en er staat een gure wind.Nanna schreef:Trek hem anders een trui aan.
Misschien moeten we maar aan een garderobe voor meneertje.
- Jackira
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ik heb sinds kort orthopedische kussens van traagschuim met een kunststofhoes en daarop een vetbed in de manden. Ik was het gedoe helemaal zat met kussens wassen. Die orthopedische kussens zijn lekker voor ze om op te liggen en die vetbedden pak ik zo op als ze vuil zijn en gooi ze ind e wasmachine.
Ik heb de vetbedden met een groene onderkant. Die kon ik per meter kopen en ik heb ze zelf op maat gesneden. Dat was even wat werk want ik ben een zeikerd en alles moet altijd netjes recht.
Maar je kunt ze ook op maat kopen.
Als ze er een gat in bijten vind ik het ook prima als ze de kussens maar heel laten want die kosten een vermogen.
Je hebt er leuke kleuren van, lichtblauw met pootjes en lichtgrijs en wit en roze.
Ik heb de vetbedden met een groene onderkant. Die kon ik per meter kopen en ik heb ze zelf op maat gesneden. Dat was even wat werk want ik ben een zeikerd en alles moet altijd netjes recht.

Als ze er een gat in bijten vind ik het ook prima als ze de kussens maar heel laten want die kosten een vermogen.

Je hebt er leuke kleuren van, lichtblauw met pootjes en lichtgrijs en wit en roze.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Een dekbed met sloop blijft hier heel, blijkbaar niet zo lekker om op te kauwen. Een goedkoop dekbed kost weinig, kan je het eens proberen.