Maar. Ik vind de meeste gewoon heel erg lelijk. Ik hou sowieso niet van iets met felle kleuren.
Hier zitten best wat mensen met dunne honden.

Moderator: moderatorteam
dagmar88 schreef:Kijk eens bij Kramer paardensport.
Ze hebben honden jassensjm schreef:dagmar88 schreef:Kijk eens bij Kramer paardensport.![]()
![]()
Zo'n peerd is het nou ook weer niet.
Haha, ja ik zie het nuChihuahua-paws schreef:Ze hebben honden jassensjm schreef:dagmar88 schreef:Kijk eens bij Kramer paardensport.![]()
![]()
sjm schreef:dagmar88 schreef:Kijk eens bij Kramer paardensport.![]()
![]()
Die hadden wij idd ook voor PrinceSaba schreef:Bij DG DogGear hebben ze van alles in allerlei kleuren, en de modellen zijn goed passend bij windhonden. Niet goedkoop maar wel kwaliteit.
Vosbram en thijs schreef:Taak voor Vosmosquito1980 schreef:Zelf breien?![]()
![]()
Vos, jamosquito1980 schreef:Vosbram en thijs schreef:Taak voor Vosmosquito1980 schreef:Zelf breien?![]()
![]()
![]()
bram en thijs schreef:Vos, jamosquito1980 schreef:Vosbram en thijs schreef:Taak voor Vosmosquito1980 schreef:Zelf breien?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh. die zijn mooi, als het geen 36 graden zou zijn zou ik ze ook wel willen hebbenbram en thijs schreef:mosquito1980 schreef:
Vos!
Geen vos te zien , doe de voorkant ook evenbram en thijs schreef:mosquito1980 schreef:
Vos!
Dat is inderdaad wel iets om op te letten. De kans op schuurplekken op de voorkant van de bovenbenen van de rand van de jas is wel aanwezig als de jas net te lang is daar.Lucia schreef:Ik vraag me af of bij jassen zoals 2e en 3e link de beweging niet wat gehinderd wordt. Bij het strekken van voorpoot, in gewoon wandeltempo vast niet, maar bij sneller wellicht wel.
Net als bij bijvoorbeeld een tuig dat over borst loopt.
Maar geen ervaring met dat type jas.