Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Voorstelrondje

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Doyaquba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Voorstelrondje

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Hallo!

Ik ben Miriam, 22 jaar en heb een boxer.
Ik lees al een tijd mee op het forum, maar vond het toch tijd worden om eens een profiel aan te maken zodat ik hopelijk ook wat kan delen!
De reden hiervoor is dat ik nu mijn eerste eigen hond heb! :cheer:
Ik ben opgegroeid tussen de boxers en ik denk dat we ongeveer even gek zijn allemaal... :lol1:
Ik ben trots baasje van Donner, een boxer van nu 7 maanden oud. Hij woont nu nog bij mijn ouders, samen met hun boxerteefjes van 5 jaar en 20 maanden oud (moeder en dochter), een drukke en gezellige boel.
We trainen binnen het IGP programma en momenteel ben ik ook in opleiding tot pakwerkster. De sport heeft helemaal mijn hart gestolen en daarom heb ik nu mijn eigen stuiterbal :mrgreen:

Afbeelding

Ik hoop nog veel te delen van onze avonturen en te leren van jullie ervaringen!
Laatst gewijzigd door Doyaquba op 13 feb 2020 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Doyaquba
Zeer actief

Re: Voorstelrondje

Nanna schreef:Wat leuk dat je dat doet. Mooie hond ook. Is ie vernoemd naar een rendier? ;-)
Haha hij komt uit Duitsland en had die naam vooral omdat het zo'n ondeugd is :schrik:
Fokster zat onder de gaatjes van de puppytanden...gelukkig was dat na 6 uur in de auto snel afgeleerd... :I:
welshwitch
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Jack Hussell
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door welshwitch »

Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!
Afbeelding
annemick
Zeer actief

Ongelezen bericht door annemick »

Wat leuk, welkom!
Donner is mooi :I:

Ben zelf ook opgegroeid met (o.a.) boxers en heb nu alweer mijn 2e eigen boxer, Jane.
Afbeelding
Doyaquba
Zeer actief

Leuk, meer boxermensen is altijd fijn! Ja ik vind niet alle boxers mooi, ben best kritisch (als kind van een fokster) maar op hem was ik echt gelijk verliefd!
Hij was eenling en is super mensgericht mede daardoor, heel fijn trainbaar hondje, alleen rust pakken is niet z'n sterkste kant...
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

Oh :I: hij lijkt op mijn grote liefde Haiko van het Grasbroek, de Boxer die ik van mijn ouders kreeg toen ik 12 jaar oud was. 40 jaar geleden nu :schrik:
Zelfde bouw, zelfde tekening. Alleen Haiko was rondom gecoupeerd, zo ging dat toen nog.
Geweldige hond. Ik heb nog steeds een zwak voor boxers. Heb ook nog lang geëxamineerd op de Boxerclub. Zo mooi om die boxers aan het werk te zien. :lol1:

Welkom!
Gr. Aniek

Afbeelding
Doyaquba
Zeer actief

Budkes schreef:Oh :I: hij lijkt op mijn grote liefde Haiko van het Grasbroek, de Boxer die ik van mijn ouders kreeg toen ik 12 jaar oud was. 40 jaar geleden nu :schrik:
Zelfde bouw, zelfde tekening. Alleen Haiko was rondom gecoupeerd, zo ging dat toen nog.
Geweldige hond. Ik heb nog steeds een zwak voor boxers. Heb ook nog lang geëxamineerd op de Boxerclub. Zo mooi om die boxers aan het werk te zien. :lol1:

Welkom!
Haha lang geleden ja, ben wel blij met de oortjes en staart hoor, ook al valt er wel eens wat servies van de koffietafel en is het een 'foutieve' krulstaart. :D
Dus ooit komt er weer een boxer bij jou? ;) Vind t ook altijd heerlijk om ze te zien werken, zoveel enthousiasme en lol
Johnny Jones
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Johnny Jones »

Nanna schreef:Wat leuk dat je dat doet. Mooie hond ook. Is ie vernoemd naar een rendier? ;-)
Ik dacht naar een minister van justitie..
Hij is leuk hoor! Welkom hier!
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke

Doyaquba schreef:
Budkes schreef:Oh :I: hij lijkt op mijn grote liefde Haiko van het Grasbroek, de Boxer die ik van mijn ouders kreeg toen ik 12 jaar oud was. 40 jaar geleden nu :schrik:

Welkom!
Haha lang geleden ja, ben wel blij met de oortjes en staart hoor, ook al valt er wel eens wat servies van de koffietafel en is het een 'foutieve' krulstaart. :D
Dus ooit komt er weer een boxer bij jou? ;) Vind t ook altijd heerlijk om ze te zien werken, zoveel enthousiasme en lol
Nee dat denk ik niet, ik blijf zeker een zwak voor ze houden, heerlijke clowns dat het zijn, maar hun gezondheid houdt me tegen. Door werk gedwongen afgestapt van de molossers en over gegaan naar de werkende herders ( en Jack Russells :I:) Maar daardoor zie ik nu wel de beperkingen van de molossers. Helaas. Maar ik blijf nog steeds kwijlen :wink: als ik een mooie Boxer voorbij zie komen.
Gr. Aniek

Afbeelding
Doyaquba
Zeer actief

Budkes schreef:
Doyaquba schreef:

Welkom!
Nee dat denk ik niet, ik blijf zeker een zwak voor ze houden, heerlijke clowns dat het zijn, maar hun gezondheid houdt me tegen. Door werk gedwongen afgestapt van de molossers en over gegaan naar de werkende herders ( en Jack Russells :I:) Maar daardoor zie ik nu wel de beperkingen van de molossers. Helaas. Maar ik blijf nog steeds kwijlen :wink: als ik een mooie Boxer voorbij zie komen.
Ja is ook begrijpelijk, het grootste nadeel is toch wel dat ze zo kort meegaan... m'n eerste boxer waarmee ik opgroeide werd 11 en m'n tweede, mijn grootste vriendin, maar 6.5 jaar, hartaanval. Maar goed hopelijk worden ze nu allemaal 10+ jaar :D
Herders vind ik echt heel mooi om te zien, maar ik kan dus echt heel slecht tegen dat gepiep op het veld :LOL:
Doyaquba
Zeer actief

Helemaal vergeten Donner zijn vriendinnen voor te stellen :oohja: :
Moeder en dochter, Quira (5 jaar) en Bayleigh (hier iets over 1 jaar oud, in mei wordt ze alweer 2) Quira is met wit op de neus.
Sorry voor de wazige foto, deze kon ik snel vinden van beide samen waarin ze niet over elkaar heen liggen, de klefbekken :roll:

Afbeelding
Budkes
Zeer actief

Mooi koppel. :I:
Gr. Aniek

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voorsteltopics”