Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Even Voorstellen: Lonneke en Ayla

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

LonnekeBu
nieuw lid
Mijn ras(sen): Mechelse herder (zwart)
Aantal honden: 1

Even Voorstellen: Lonneke en Ayla

Ongelezen bericht door LonnekeBu »

Hoi allemaal!

Mijn naam is Lonneke en ik heb sinds een paar maanden een (zwart/bruine) mechelse herder genaamd Ayla! Ik studeer dier- en veehouderij en moet eerlijk toegeven dat mijn voornaamste reden om hier een account te maken is omdat ik graag voor mijn studie een enquête wilde delen over gebruik van hondenspeelgoed... ik weet alleen nog niet waar of hoe dat kan :mrgreen:

Ik ken deze forum via een vriendin/klasgenoot en ben onder de indruk van de grote hoeveelheid onderwerpen en activiteit die ik hier zie! Ik kijk een naar uit om een deel te worden van jullie fijne gemeenschap :D
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Re: Even Voorstellen: Lonneke en Ayla

Ongelezen bericht door Pepie »

Welkom
Afbeelding
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Mmmm, geen foto van Ayla?

Welkom :ok:
Maar euh, kom je alleen voor een enquête? :hmmm:
LonnekeBu
nieuw lid

mosquito1980 schreef:Mmmm, geen foto van Ayla?

Welkom :ok:
Maar euh, kom je alleen voor een enquête? :hmmm:
Goed punt! Ik zoek nog even uit hoe ik hier een foto op kan plaatsen en dan kom ik hierop terug !

Ik was hier in eerste instantie alleen voor de enquete, maar ben inmiddels ook geinteresseerd in de rest en blijf graag nog even rondhangen ook nadat/als het lukt de enquete te plaatsen :D Ik ben meestal meer van het lezen/"lurken" dan zelf dingen plaatsen (zelfs op mijn eigen facebook heb ik misschien 3 dingen geplaatst de afgelopen 10 jaar, en op andere websites al helemaal niks) dus ik zou hier graag een gokje wagen en wat actiever meedoen in een groep :D

Update: hopelijk werkt deze afbeelding! Sorry voor de grootte, als ik hem kleiner probeer te maken wordt hij steeds pikzwart Afbeelding
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Wat een mooierd. Is ze zo donker als ze op deze foto lijkt?

Heb je al gelezen dat voordat je in aanmerking komt om een enquête te plaatsen je moet voldoen aan de voorwaarde van het plaatsen van minimaal tien leuke foto's van je eigen hond? We zien ze graag tegemoet :ok: .
LonnekeBu
nieuw lid

Zamunda schreef:Wat een mooierd. Is ze zo donker als ze op deze foto lijkt?

Heb je al gelezen dat voordat je in aanmerking komt om een enquête te plaatsen je moet voldoen aan de voorwaarde van het plaatsen van minimaal tien leuke foto's van je eigen hond? We zien ze graag tegemoet :ok: .
In de schaduw ziet ze er precies zo uit, wanneer ze in het zonlicht staat zie je nog wel bruin doorschijnen (voor mijn gevoel is ze gewoon heel donkerbruin, maar "officieel" is ze zwart).

Oh jee, ik zal dan maar snel wat mooie fotos gaan maken :wink: is met zo'n zonnetje buiten goed te doen :D
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Zamunda schreef:(...)de voorwaarde van het plaatsen van minimaal tien leuke foto's van je eigen hond?
In het geval van puppies gaat het om 20 foto's. Graag wel nieuwe mensen de juiste info geven dame :mann:

Welkom! Wat een plaatje :love: Hoe is haar karakter tot nu toe?
welshwitch
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Jack Hussell
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door welshwitch »

Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!
Afbeelding
LonnekeBu
nieuw lid

Sandra&co schreef:
Zamunda schreef:(...)de voorwaarde van het plaatsen van minimaal tien leuke foto's van je eigen hond?
In het geval van puppies gaat het om 20 foto's. Graag wel nieuwe mensen de juiste info geven dame :mann:

Welkom! Wat een plaatje :love: Hoe is haar karakter tot nu toe?
Ze heeft een geweldig karakter! Heel erg werkgedreven (ze houdt van snoepjes en doet ALLES voor een stok) dus ze leert heel snel. Ook is ze heel erg op het baasje gericht dus ik hoef me nooit zorgen te maken om tegenliggers bij het wandelen; als ik één keer roep komt ze netjes mee. Ze is niet snel onder de indruk en kan rustig blijven zitten als een andere hond op 2m afstand naar haar blaft of als ze bij de dierenarts een prik krijgt. Ze is bijna vanaf het begin al super waaks.. Niet altijd heel fijn als ze hard blaft elke keer dat iemand de trap afloopt, maar wel een heel grappig gezicht om een pupje van 14 weken vol overtuiging naar de deur te zien blaffen als er iemand binnenkomt :oohja:

Ze is soms nog een beetje angstig, zo vind ze het heel erg leuk om in het water te spelen en we oefenen bijna elke dag; maar zwemmen durft ze niet. De eerste ~3 weken dat we haar hadden vond ze wandelen DOODENG, we moesten haar de eerste 50m tillen om haar uberhaupt weg van het huis te krijgen... Maar als we dan ver genoeg waren vond ze het toch wel een beetje leuk... maar dan wel extra hard lopen op de terugweg natuurlijk :lol1: Inmiddels vindt ze het hartstikke leuk om te gaan wandelen, en gaat ze meteen klaarzitten bij de voordeur als ze ook maar een beetje het idee krijgt dat we één schoen aantrekken. Ook is ze vrij eigenwijs: ze kan alle truucjes die we haar leren, maar van de bank af gaan vindt ze toch net iets te moeilijk :wink:

Kortom, wij zijn er thuis ontzettend blij mee! Zelfs de minder leuke dingen zijn toch stiekem wel een beetje aandoenlijk :I:

Speciaal voor jou nog een foto van toen ze 12 weken was (inmiddels al 6 maanden, een echte puber). We hadden haar toen net 2 dagen geleden opgehaald.

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voorsteltopics”