Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Even Voorstellen: Lonneke en Ayla

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

LonnekeBu
nieuw lid
Mijn ras(sen): Mechelse herder (zwart)
Aantal honden: 1

Even Voorstellen: Lonneke en Ayla

Ongelezen bericht door LonnekeBu »

Hoi allemaal!

Mijn naam is Lonneke en ik heb sinds een paar maanden een (zwart/bruine) mechelse herder genaamd Ayla! Ik studeer dier- en veehouderij en moet eerlijk toegeven dat mijn voornaamste reden om hier een account te maken is omdat ik graag voor mijn studie een enquête wilde delen over gebruik van hondenspeelgoed... ik weet alleen nog niet waar of hoe dat kan :mrgreen:

Ik ken deze forum via een vriendin/klasgenoot en ben onder de indruk van de grote hoeveelheid onderwerpen en activiteit die ik hier zie! Ik kijk een naar uit om een deel te worden van jullie fijne gemeenschap :D
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Re: Even Voorstellen: Lonneke en Ayla

Ongelezen bericht door Pepie »

Welkom
Afbeelding
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Mmmm, geen foto van Ayla?

Welkom :ok:
Maar euh, kom je alleen voor een enquête? :hmmm:
LonnekeBu
nieuw lid

mosquito1980 schreef:Mmmm, geen foto van Ayla?

Welkom :ok:
Maar euh, kom je alleen voor een enquête? :hmmm:
Goed punt! Ik zoek nog even uit hoe ik hier een foto op kan plaatsen en dan kom ik hierop terug !