Sandra&co schreef:Zamunda schreef:(...)de voorwaarde van het plaatsen van minimaal tien leuke foto's van je eigen hond?
In het geval van puppies gaat het om 20 foto's. Graag wel nieuwe mensen de juiste info geven dame
Welkom! Wat een plaatje

Hoe is haar karakter tot nu toe?
Ze heeft een geweldig karakter! Heel erg werkgedreven (ze houdt van snoepjes en doet ALLES voor een stok) dus ze leert heel snel. Ook is ze heel erg op het baasje gericht dus ik hoef me nooit zorgen te maken om tegenliggers bij het wandelen; als ik één keer roep komt ze netjes mee. Ze is niet snel onder de indruk en kan rustig blijven zitten als een andere hond op 2m afstand naar haar blaft of als ze bij de dierenarts een prik krijgt. Ze is bijna vanaf het begin al super waaks.. Niet altijd heel fijn als ze hard blaft elke keer dat iemand de trap afloopt, maar wel een heel grappig gezicht om een pupje van 14 weken vol overtuiging naar de deur te zien blaffen als er iemand binnenkomt
Ze is soms nog een beetje angstig, zo vind ze het heel erg leuk om in het water te spelen en we oefenen bijna elke dag; maar zwemmen durft ze niet. De eerste ~3 weken dat we haar hadden vond ze wandelen DOODENG, we moesten haar de eerste 50m tillen om haar uberhaupt weg van het huis te krijgen... Maar als we dan ver genoeg waren vond ze het toch wel een beetje leuk... maar dan wel extra hard lopen op de terugweg natuurlijk

Inmiddels vindt ze het hartstikke leuk om te gaan wandelen, en gaat ze meteen klaarzitten bij de voordeur als ze ook maar een beetje het idee krijgt dat we één schoen aantrekken. Ook is ze vrij eigenwijs: ze kan alle truucjes die we haar leren, maar van de bank af gaan vindt ze toch net iets te moeilijk
Kortom, wij zijn er thuis ontzettend blij mee! Zelfs de minder leuke dingen zijn toch stiekem wel een beetje aandoenlijk
Speciaal voor jou nog een foto van toen ze 12 weken was (inmiddels al 6 maanden, een echte puber). We hadden haar toen net 2 dagen geleden opgehaald.