Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
twee honden versus koe
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Re: twee honden versus koe
nou ja lekker niveau weer
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Het lijkt of die zwartwitte hond na de laatste klap ligt te stuiptrekken.
Vreselijk filmpje
Vreselijk filmpje

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Die honden gaan gewoon dood nu en ik snap ook niet helemaal waarom ik hier naar moet kijken.... Lijkt mij een sadistische situatie in India ofzo. Bah.
Die koe trapt nog lafjes. Ik heb 'm niet afgekeken hoor, ben halverwege afgehaakt na de 2e salto van 1 van de honden. Lijkt mij dat 1 écht goede trap genoeg is om die honden doormidden te breken 

- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
What the F....
Oke, mensen zonder hersens, en ook een mal stel honden. Een normale hond zou na zo'n kopstoot toch wel begrepen hebben dat die hoorns niet lollig zijn? Die koe is volgens mij nog de verstandigste van het hele stel aanwezigen...
Ik loop met Kyuubi met regelmaat door een (vrij beloopbare, honden aan de lijn toegestaan!) koeienweide, waar prachtige roodbonte dames lopen. Sommige met hoorns. Ze hebben nu kalfjes.
Kyuubi snapt prima dat hij alleen de rustige vriendelijke dames een neuslikje mag geven, en dat de dames met kalfjes die een schijnbeweging maken vermeden dienen te worden. Die hond is niet gek. Koeien zijn groot, en als die zeggen dat je weg moet wezen, dan GA je. Ik hoef maar zeer zelden zelf met de lijn er iets van te vinden. Rhodi en Branco wisten ook echt wel beter dan te klieren met koeien.
Natuurlijk lijfsbehoud lijkt hier volslagen te missen...
En die lui die dit amusement vinden zou ik graag in Pamplona zien rennen....
Oke, mensen zonder hersens, en ook een mal stel honden. Een normale hond zou na zo'n kopstoot toch wel begrepen hebben dat die hoorns niet lollig zijn? Die koe is volgens mij nog de verstandigste van het hele stel aanwezigen...
Ik loop met Kyuubi met regelmaat door een (vrij beloopbare, honden aan de lijn toegestaan!) koeienweide, waar prachtige roodbonte dames lopen. Sommige met hoorns. Ze hebben nu kalfjes.
Kyuubi snapt prima dat hij alleen de rustige vriendelijke dames een neuslikje mag geven, en dat de dames met kalfjes die een schijnbeweging maken vermeden dienen te worden. Die hond is niet gek. Koeien zijn groot, en als die zeggen dat je weg moet wezen, dan GA je. Ik hoef maar zeer zelden zelf met de lijn er iets van te vinden. Rhodi en Branco wisten ook echt wel beter dan te klieren met koeien.
Natuurlijk lijfsbehoud lijkt hier volslagen te missen...
En die lui die dit amusement vinden zou ik graag in Pamplona zien rennen....

-
- Zeer actief
Waarom kijk je dit soort filmpjes? Ik vind het misselijkmakend.
- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Gatverdarrie.
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
Je laat een Chi toch niet serieus een halfwilde koe uit een kudde met kalfjes zo dicht naderen dat ze een...neuslikje kan geven?
Waaróm?!

- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
Ik ben blijkbaar niet de enige die schrikt van de neuslik.
25 meter afstand houden wordt aanbevolen. Nu is dat niet altijd 100% haalbaar, maar neuslik is 0 afstand.
Geen haar op mijn hoofd, of waar dan ook op mijn lijf die er maar aan denkt om dat toe te staan aan Habibi.
Met mijn eigen paard is dat zelfs nog een discussie, en dat zijn dan 2 dieren die ik echt heel goed in de hand heb...
Het oorspronkelijke filmpje klikte ik vanmiddag al aan. Na een seconde of 20 vond ik het wel genoeg.
Ik hoef niet zo nodig filmpjes te zien van idioten.
Ik hoef niet zo nodig filmpjes te zien van dieren die gepest worden
Ik hoef niet zo nodig filmpjes te zien waarin honden gedood worden, of dat risico enorm lopen.
25 meter afstand houden wordt aanbevolen. Nu is dat niet altijd 100% haalbaar, maar neuslik is 0 afstand.
Geen haar op mijn hoofd, of waar dan ook op mijn lijf die er maar aan denkt om dat toe te staan aan Habibi.
Met mijn eigen paard is dat zelfs nog een discussie, en dat zijn dan 2 dieren die ik echt heel goed in de hand heb...
Het oorspronkelijke filmpje klikte ik vanmiddag al aan. Na een seconde of 20 vond ik het wel genoeg.
Ik hoef niet zo nodig filmpjes te zien van idioten.
Ik hoef niet zo nodig filmpjes te zien van dieren die gepest worden
Ik hoef niet zo nodig filmpjes te zien waarin honden gedood worden, of dat risico enorm lopen.

- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Wij hebben koeien (volgens mij pinken) in het enige deel van De Zaag waar honden het hele jaar los mogen. Nou zijn ze wel uitgezocht op niet te nieuwsgierig en niet agressief (en als ze toch achter mensen aan blijken te komen, wordt de koe die dat doet daar weg gehaald), maar elk jaar staan er nieuwe en moeten ze in de eerste weken nog leren dat ze beter even van het pad af kunnen als er mensen langs komen. Wij lijnen Elco en Gait uiteraard op tijd aan, want die willen ze wel graag even opdrijven. Er is wel ruimte en overzicht genoeg om ze meestal te ontwijken. En anders op tijd aan te lijnen.
De ene keer dat ik te laat was met aanlijnen hield ik m'n hart vast. Gelukkig liet Gait zich snel terugroepen en bleek Elco vooral met Gait mee te doen. Het was echt doodeng
De ene keer dat ik te laat was met aanlijnen hield ik m'n hart vast. Gelukkig liet Gait zich snel terugroepen en bleek Elco vooral met Gait mee te doen. Het was echt doodeng
-
- Zeer actief
Ik snap nog een paar dingen niet.
Waarom wordt dit filmpje van een jaar oud, van de andere kant van de wereld hier geplaatst?
En waarom gaan we erover praten?
Kagalfan komt toch niet meer op het forum? (O, wacht, het is door iemand anders geplaatst).
Edit: Ik weet het antwoord al: sensatie
Waarom wordt dit filmpje van een jaar oud, van de andere kant van de wereld hier geplaatst?
Kagalfan komt toch niet meer op het forum? (O, wacht, het is door iemand anders geplaatst).
- Crescent
- Zeer actief
Floortje schreef:Ik snap nog een paar dingen niet.
Ik wil de 30 seconden van mijn leven, waarin ik precies niks heb geleerd, weer terug.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Ik ga na de vakantie wel kijken, heb er sowieso een hekel aan om langs koeien te lopen, maar met honden helemaal.
Hou nu mijn hart al vast. Tanja en Anne zijn een beetje wezenloos, onze vorige honden maakten wel dat ze bij koeien uit de beurt bleven, maar zelfs met hun ben ik terug een berg omhoog gelopen omdat er op de weg naar beneden een kudde koeien stond. Zeker nadat ik gehoord dat er daar twee dorpjes terug iemand vertrapt was die haar hondje wilde redden.
De eerste keer dat ik in Oostenrijk was met een hond kwamen er ook koeien achter me aan omdat ik Kelly aan de lijn had, ik op een heuveltje gaan staan, maar dat hielp natuurlijk niet. Heb Kelly mooi los gelaten. Zij kon harder rennen dan ik.
Gerard boos, jammer dan, vind mijn eigen leven nog net iets belangrijker dan het leven van mijn honden.
Hou nu mijn hart al vast. Tanja en Anne zijn een beetje wezenloos, onze vorige honden maakten wel dat ze bij koeien uit de beurt bleven, maar zelfs met hun ben ik terug een berg omhoog gelopen omdat er op de weg naar beneden een kudde koeien stond. Zeker nadat ik gehoord dat er daar twee dorpjes terug iemand vertrapt was die haar hondje wilde redden.
De eerste keer dat ik in Oostenrijk was met een hond kwamen er ook koeien achter me aan omdat ik Kelly aan de lijn had, ik op een heuveltje gaan staan, maar dat hielp natuurlijk niet. Heb Kelly mooi los gelaten. Zij kon harder rennen dan ik.
Gerard boos, jammer dan, vind mijn eigen leven nog net iets belangrijker dan het leven van mijn honden.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Crescent
- Zeer actief
Ach, het volk wil panem et circenses...
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
-
- Zeer actief
Omdat ik dacht dat ik je vragen wellicht kon beantwoorden. Ik heb namelijk best wat verstand van koeien en van honden een beetje. Louter goede bedoelingen dus.Nanna schreef:Waarom kijk je dan?Floortje schreef:Ik snap nog een paar dingen niet.
Ik wist niet dat het een oud sensatiefilmpje van de andere kant van de wereld was. Daarom heb ik het na een paar seconden weggeklikt.
Nu maar hopen dat dit te kort was om in de algorutmes opgenomen te worden, anders krijg ik nu de hele tijd rare suggesties op youtube

-
- Zeer actief
Dat komt er nou vanNanna schreef:Ik denk dat het daarom op mijn feed langskwam.

- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
In Groenendaal stonden de Hooglanders in het losloopgebied, wat op zich wel fijn was voor trainen erop om ze te negeren.
Ik vond het voor de dieren zelf overigens niet prettig zo'n druk wandelgebied.
De dames deden het overigens prima met ze.

Ik vond het voor de dieren zelf overigens niet prettig zo'n druk wandelgebied.
De dames deden het overigens prima met ze.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl