Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat is dit voor vogel?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Wat is dit voor vogel?
En doe je zelf een lol. Koop een koppel kwetsbare vogels en laat wat je nu hebt aub deze winter buiten. Doe je de vogels ook echt een plezier mee. Dan haal je dat koppel bichenows wat je gewoon moet kopen lekker binnen. Die vinden dat wel fijn. Deze vogels zijn gewoon winterhard en willen ook in de winter lekker vliegen. Ik haal niks binnen. alles geniet van de sneeuw want het voerbakje zit altijd vol.
-
- Zeer actief
Hoezo, de honden liggen toch ook al in je bed?Nanna schreef:Ah, dank je. Ik zie het al. Vrij teer en het moet allemaal verwarmd. Wat een kapsones.sbientje schreef:https://nl.wikipedia.org/wiki/Bichenows_astrild
-
- Zeer actief
Dat is nergens voor nodig. Beschut is het wel. Die zebra's slapen in nesten. De parkieten zijn zover ik weet gewoon helemaal winterhard. Alles is overdekt en er is geen wind. Volgens mij geen punt en de winters zijn al zo slap. Koop maar een schamalijster of iets anders moois dat je binnen zet.Nanna schreef:Ja, maar ik heb geen nachthok....laeken schreef:En doe je zelf een lol. Koop een koppel kwetsbare vogels en laat wat je nu hebt aub deze winter buiten. Doe je de vogels ook echt een plezier mee. Dan haal je dat koppel bichenows wat je gewoon moet kopen lekker binnen. Die vinden dat wel fijn. Deze vogels zijn gewoon winterhard en willen ook in de winter lekker vliegen. Ik haal niks binnen. alles geniet van de sneeuw want het voerbakje zit altijd vol.
Ik heb een tuinhuis als nachthok maar daar gaat nooit een vogel in zitten in de winter

-
- Zeer actief
Blauwgrijs roodstaartje dan? Goudbuikje. Te lief! Die hoeven niet naar binnen maar het kan. Ik zei alleen schamalijster omdat die niet winterhard zijn en je blijkbaar graag iets naar binnen wil halen. Ik moet er niet aan denken. Die vogels willen ook in de winter vliegen.Nanna schreef:Die schaamhaarlijster mag je houden met dat gekrijs.

Er zijn zulke leuke vogels te krijgen. Ik zweer bij een koppel Japanse nachtegalen. Die zijn geweldig en bij jou zouden ze het heerlijk hebben. Super sterk. -20 no problem. Super beweeglijk en tam. Hier eten ze uit de hand. Echt een aanwinst.