Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Klereweer

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Re: Klereweer

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Waha wij piepen er zo even uit want het is hier even droog 😜
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Het is grijs, donker, nat en kil rotweer.
Afbeelding
Sterre

Ongelezen bericht door Sterre »

Waardeloos die regen. Met drie langharen ben je wel even bezig met droogmaken Nanna.
Doyaquba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boxer

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Nanna schreef: 28 jan 2021 15:09
Sterre schreef: 28 jan 2021 14:57 Waardeloos die regen. Met drie langharen ben je wel even bezig met droogmaken Nanna.
Voel je je wel goed. Die drogen vanzelf wel. Bovendien rennen ze nooit door plassen en dat scheelt ook.
Ik zat net te kijken, wat lopen ze netjes langs de plassen :eek:
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Lothian »

Vreselijk. Ik heb nu mooi alle tijd om lekker met de honden te gaan wandelen maar ik heb eigenlijk niet echt zin.

De afgelopen paar dagen zijn onze dakpannen vervangen dus het is wel een mooie vuurdoop. Waterdoop.
Afbeelding
Sterre

Nanna schreef: 28 jan 2021 15:09
Sterre schreef: 28 jan 2021 14:57 Waardeloos die regen. Met drie langharen ben je wel even bezig met droogmaken Nanna.
Voel je je wel goed. Die drogen vanzelf wel. Bovendien rennen ze nooit door plassen en dat scheelt ook.
Haha heb je dan die natte kledders gewoon in je kamer? Ik moet er niet aan denken.
Sterre

Nanna schreef: 28 jan 2021 15:43
Sterre schreef: 28 jan 2021 15:40
Haha heb je dan die natte kledders gewoon in je kamer? Ik moet er niet aan denken.
Waar wil je dan dat ik ze laat? Buiten? Als ik een brandschoon steriel huis had willen hebben had ik nooit honden genomen.
Zo vies zijn ze trouwens niet. Wat natte poten en dat was het wel. Nounounou. Als ik daar een verzakking van moet krijgen..
Nee gaat niet om steriel. Maar als ze door de regen wandelen zijn ze toch kletsnat? Of niet. Dan is de hele vloer nat als ze gaan liggen. Maar misschien bij jou niet.
Persistence
Zeer actief

Ongelezen bericht door Persistence »

Sterre schreef: 28 jan 2021 15:47
Nanna schreef: 28 jan 2021 15:43
Sterre schreef: 28 jan 2021 15:40
Waar wil je dan dat ik ze laat? Buiten? Als ik een brandschoon steriel huis had willen hebben had ik nooit honden genomen.
Zo vies zijn ze trouwens niet. Wat natte poten en dat was het wel. Nounounou. Als ik daar een verzakking van moet krijgen..
Nee gaat niet om steriel. Maar als ze door de regen wandelen zijn ze toch kletsnat? Of niet. Dan is de hele vloer nat als ze gaan liggen. Maar misschien bij jou niet.
Het zijn toch dweilen :wink:

Maar ik heb ook een hekel aan regen, vanochtend m'n regenpak weer eens uit de kast getrokken, m'n minst favo kledingsetje :mrgreen:
Persistence
Zeer actief

Ongelezen bericht door Persistence »

Nanna schreef: 28 jan 2021 14:19 Nat tot op de draad weer thuisgekomen.
En voorlopig wordt het ook niet droog ook....wat een ellende...
Nanna schreef: 28 jan 2021 16:05 Het regende niet :tongue:
:denken:
Wolfsblut
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Het regent omdat de natuur zich moet herstellen. De grond is nog veel te droog.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
natalie
Zeer actief

Ongelezen bericht door natalie »

Oh, ik zat net bij de geluksmomentjes te verkondigen dat ik zo heerlijk gewandeld heb, haha! Waterdichte schoenen aan, regenjas aan en gaan. Het maakt mij echt niets uit. Ik ga natuurlijk niet vrijwillig door een keiharde bui lopen, maar af en toe wat miezerregen tijdens de wandeling vind ik geen punt. En nu thuis bij de houtkachel met een kop thee :ok:
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Ik vind het niet zo erg eens een keer niet naar het bos. Hahaha.
De honden willen echt niet naar het bos als het regent, en dat komt me af en toe wel goed uit. Een keer een dagje niet naar het bos is weleens lekker.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Rebble
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rebble »

Ik vind het juist heerlijk om in de regen te lopen. Niet in een enorme hoosbui maar gewoon normale regen, geen probleem. Thuis droge kleren aan en weer lekker warm worden.
Afbeelding
80564M

Ongelezen bericht door 80564M »

natalie schreef: 28 jan 2021 16:54 Oh, ik zat net bij de geluksmomentjes te verkondigen dat ik zo heerlijk gewandeld heb, haha! Waterdichte schoenen aan, regenjas aan en gaan. Het maakt mij echt niets uit. Ik ga natuurlijk niet vrijwillig door een keiharde bui lopen, maar af en toe wat miezerregen tijdens de wandeling vind ik geen punt. En nu thuis bij de houtkachel met een kop thee :ok:
Ik vind het ook niet erg. Hooguit met het de deur uitgaan, maar nat is nat. En heerlijk rustig inderdaad!
80564M

Nanna schreef: 28 jan 2021 18:28 Ik haat regen. Dat het dan rustiger is in het bos boeit me niet want ik heb geen valse honden.
En gelukkig denken mijn dweildames er hetzelfde over. Als ik de voordeur opendoe en ze zien dat het regent dan gaan ze uit de flank linksaf naar het grasveldje, hahahaha. Even je gevoeg doen en dan haasgewijs weer terug.
Zo baas, zo hond :wink:
Rebble
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rebble »

Wat de link tussen rust in het bos fijn vinden en een valse hond hebben ontgaat me. Ik vind het erg prettig om zo min mogelijk mensen tegen te komen tijdens het wandelen maar ik heb toch geen valse hond.
Afbeelding
80564M

Rebble schreef: 28 jan 2021 18:33 Wat de link tussen rust in het bos fijn vinden en een valse hond hebben ontgaat me. Ik vind het erg prettig om zo min mogelijk mensen tegen te komen tijdens het wandelen maar ik heb toch geen valse hond.
Ik ook hoor, hoe minder mensen ik tegen kom hoe beter. En ik heb ook geen valse honden.
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Lothian »

Ik heb uiteindelijk heerlijk gewandeld, blij dat ik toch nog geweest ben :D
Afbeelding
natalie
Zeer actief

Ongelezen bericht door natalie »

Marion. schreef: 28 jan 2021 18:36
Rebble schreef: 28 jan 2021 18:33 Wat de link tussen rust in het bos fijn vinden en een valse hond hebben ontgaat me. Ik vind het erg prettig om zo min mogelijk mensen tegen te komen tijdens het wandelen maar ik heb toch geen valse hond.
Ik ook hoor, hoe minder mensen ik tegen kom hoe beter. En ik heb ook geen valse honden.
Ja heerlijk toch :-) Abel heeft geen enkel probleem met andere honden, maar ik probeer toch altijd rustige plekjes of rustige tijden uit te zoeken. Gewoon, voor mijzelf. :engel:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”