In de zomer wordt m'n ventje alweer 2 jaar

En m'n kleine vriendinnetje (ja ik weet het, tuig is te klein en slecht passend, moet dat even zsm regelen)
Moderator: moderatorteam
Dankje!
Dat gebeurt me zo vaak, ik dacht dat het via YT beter zou zijn, maar niet dus.
Nu doen ze het wel. Je had ze tussen [ media ] staan ipv tussen [ url ] daar ligt het aan ipv aan YTDoyaquba schreef:Dat gebeurt me zo vaak, ik dacht dat het via YT beter zou zijn, maar niet dus.
https://youtu.be/mzkW-TVGxm0
https://youtu.be/BZ6Ws3MMtrU
Zorgen dat hij tussen de pakwerker en jezelf staat (en niet aan de buitenkant) en dan actief meedraaien in het begin (dus zelf dan ook links draaien zodat hij je lichaam volgt). Het is even een gewoonte die eruit moet, maar dat zal hij vast gauw snappen, hij bijt graag genoeg
Ik zie het op film inderdaad duidelijk, ik was hiermee begonnen toen omdat ik dan tussen hem en de pakwerker stond en hem daardoor beter kon tegenhouden om zomaar te gaan, maar nu is het voordringen er wel ingeslopen.
Haha ja maar is extra lastig omdat hij dan óf een extra ronde om me heen loopt óf m'n schouder nog wel eens uit de kom wil trekkenmaart schreef: ↑22 feb 2021 12:54
Zorgen dat hij tussen de pakwerker en jezelf staat (en niet aan de buitenkant) en dan actief meedraaien in het begin (dus zelf dan ook links draaien zodat hij je lichaam volgt). Het is even een gewoonte die eruit moet, maar dat zal hij vast gauw snappen, hij bijt graag genoeg![]()
Het veld is heel lang te nat geweest, dat speelt een grotere rol op dit moment. Afgelopen paar maanden heel vaak een week over moeten slaan of alleen speuren en appèl vanwege de vele regen.Persistence schreef: ↑22 feb 2021 22:20 Leuke filmpjes van jullie werk! Gaat het pakwerk nog wel gewoon door met alle corona perikelen?
Dankje!
Dankjewel, ik vind het zelf ook wel leuk om terug te kijken (en dan ook de wat mindere stukjes die er hier niet tussen staan). Wat voelt als een eeuwigheid aandacht kwijtrakem blijkt dan maar een paar seconden te zijn bijvoorbeeld. Grappig hoe dat werkt.
Niet hele training staat op film, hiervoor deden we een stuk volgen met pakwerker op veld en zonder bijten. Met naar pakwerker toe lopen, halthouden voor pakwerker en weer weglopen.Rocco schreef: ↑23 feb 2021 12:35 Ik zou voorlopig ff niet laten bijten met pakwerker in het zicht met het volgen....Maar zeer leuke hond dat komt goed aan de hond ligt het niet
Hoeft niet altijd belonen dmv bijten ,gaan toch veel africhters mee de mist in maar dat is mijn persoonlijke waarneming en vooral honden die zeer hoog in hun drift zitten ..