Moderator: moderatorteam
Dat is nergens voor nodig. Misschien als ze oud zijn, maar normaal gesproken hebben ze weinig last van de zomer.StellaViolet schreef: ↑05 mar 2021 17:19 Tis een snoepje, maar ik heb in de zomer altijd zoveel medelijden met ze![]()
Er liep er hier een door de wijk heen, ze zijn nu naar Noord-Frankrijk verhuist. Hij trok het gewoon niet meer zomers.
Volgens mij was dit inderdaad een Amerikaanse lijn. Een normale wandeling door de wijk ging al sloom en hijgend/buiten adem. Niet lui en ook nog vanaf jonge leeftijd al.GrethavW schreef: ↑05 mar 2021 17:27 Ohhhh heerlijk![]()
Wel een amerikaans type denk ik?
Dat is nergens voor nodig. Misschien als ze oud zijn, maar normaal gesproken hebben ze weinig last van de zomer.StellaViolet schreef: ↑05 mar 2021 17:19 Tis een snoepje, maar ik heb in de zomer altijd zoveel medelijden met ze![]()
Er liep er hier een door de wijk heen, ze zijn nu naar Noord-Frankrijk verhuist. Hij trok het gewoon niet meer zomers.
Je gaat dan geen 10 km lopen, maar dat kan die blauwe van mij ook niet als het warm is. Maar gewoon een goede wandeling, met uiteraard een zwem-stop tussendoor, kunnen ze prima aan.
Ze worden vaak lui gemaakt en dat laten ze zich lekker aanleunen.
Als je vanaf het begin gewoon zorgt dat ze veel bewegen is er geen enkel probleem.
edit: Het Amerikaanse type is wel een ander verhaal. Omdat zij in alles (uiteraard) extremer zijn, hebben die er wel meer moeite mee.