Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kleine impressie eerste keer strand

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Kleine impressie eerste keer strand

Ongelezen bericht door blondie »

Voor het eerst op strand met Chara.
Ze vond het erg leuk, en nog leuker om Aki te treiteren.
Eigen bal wel mee, maar er was zoveel te zien dat ze er niet echt mee af te leiden was.

Wel ontzettend grappig om te zien dat ze dezelfde lompe manier van spelen als een herder heeft, jagen en opgejaagd worden is helemaal leuk :mrgreen:
De lijn er aan, want dat kind is zo ontiegelijk snel en wandeling naar strand toe bijvoorbeeld zéér moeilijk langs schaapjes en lammetjes te krijgen.
Aangezien ze soms nog exact onthoud wat ze wil, en waar datgene is wat ze wil, dus maar even de lijn eraan houden :wink:
Het zou zoveel gemakkelijker zijn als ze eenmaal ook gericht gaat zijn op balbeloning.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ze heeft trouwens 1 sprong in het diepe gemaakt, vrij direct na aankomst. In de watering was het waterpeil wat hoog.. zij dacht er net als Aki op een plekje in te kunnen lopen.. maar ze ging direct kopje onder :LOL:
Daarna wel de neiging om achter Aki aan te gaan als hij ging zwemmen, maar buik nat was vervolgens voldoende diep voor haar. Ook al besloot mijn vriend met kleding aan ook maar zee in te rennen. Hij ging dieper dan zij :engel:
Alfilillo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)

Re: Kleine impressie eerste keer strand

Ongelezen bericht door Alfilillo »

Wat een heerlijke foto's!
Herkenbaar wat je schrijft over dat onthouden. Lily is precies zo. En dan wacht ze ook nog eens net zo lang totdat ik het vergeten ben (ook al is dat een week) dat ergens iets lekkers lag om vervolgens toe te slaan.
Is dat een windhondendingetje (zo vreselijk geslepen) of zijn herders net zo?
Afbeeldingalfillilo (1) by [url=https://www.flickr.com/photos/157306925@N05/]

Alfil & Lily
blondie
Zeer actief

Van mijn herders ken ik het niet. Die zijn toch wat makkelijker af te leiden als je eenmaal het juiste snoepje of speeltje hebt weten te vinden. En vrij makkelijk (vind ik dan) bepaald gedrag om te buigen als je eenmaal de juiste knopjes hebt gevonden.
Al heeft dat bij Bluf destijds ook wel een tijdje geduurd. Beetje koppigheid en tevendingetje vind ik het eerlijk gezegd ook wel :engel:

Chara weet precies waar de dooie muis lag, waar een keer een kat onder een auto sprong, of waar katten wegrenden langs bepaalde plekjes :mann:

Schapen moeten we echt aan gaan werken, want op ons vakantieadres staan soms schapen grenzend aan de tuin van het vakantiehuisje.
blondie
Zeer actief

Heavy schreef: 05 apr 2021 08:51 Wat een leuke foto’s en ze zijn al echt een jut en Jul stelletje :wink:
Had ook wat filmpjes gemaakt. Het is zo grappig inderdaad om dat onderlinge uitdagen te zien, en die communicatie. Wat dat betreft zijn ze ook prima aan elkaar gewaagd :cheer:
GrethavW
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising

Ongelezen bericht door GrethavW »

Wat hebben ze het leuk samen :I:
Afbeelding
Tineke
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Tineke »

Die hebben het gezellig samen ,leuk als ze samen spelen en elkaar precies aanvoelen.
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”