kloesje schreef: ↑07 apr 2021 21:16
Zondag stond die parkeerplaats vol, ik denk dat er iets georganiseerd was..
Nu je het zegt over dat bos.. het lijkt soms wel of het leven uit het bos vertrokken is, niet zozeer qua groen en dieren, maar een gevoelsdingetje ofzo.
In het voorste deel (losloop) heb je wel veel watervogels enzo, maar dat is het dan ook wel.
En het schijnt er te stikken van de padden, ik heb ze alleen zelf nooit gezien, maar nu ben ik ook geen vrijwilliger van de paddenoversteek
Zondag weet ik niet wat er was. Tweede paasdag hadden ze een puzzelrit vanuit de auto georganiseerd ipv de traditionele buiten doe dag.
Er is een Zandsculpturen route die erg populair is, daarom is het er bijna standaard smoor druk.
Toch wel bijzonder dat jij dat ook zo voelt. Ben ik toch niet gek. Ik vind het echt geen fijn bos.
Alsof het geen ziel heeft. Dat klinkt wel heel erg zweverig, maar je snapt hoop ik wat ik bedoel.
Die padden en kikkers klopt wel. Over een tijdje heb je dagen dat je denkt dat de grond beweegt, maar dat zijn dan duizenden kleine padjes en kikkers.
Ben dol op het Waterloopbos, als ik daar loop heb ik het gevoel dat ik er in opgenomen word. En het is zo verschrikkelijk mooi. Jammer genoeg heeft half Nederland dat inmiddels ook ontdekt