Ze is geen overtuigende manwerkhond en die twee proeflesjes vond ze zo leuk dat ik het toch minstens 1 seizoen ga proberen. Wel gaat ze nog mee naar de andere training, maar dan doe ik alleen appèl en af en toe speuren. Komende weken nog even alles om zeker te zijn wat ze leuker vindt.
Ze is net 1 jaar oud geworden en waar ik een half jaar geleden blij was met 1 seconde contact blijft ze nu het grootste gedeelte gewoon bij me

Zolang er niets 'moet' vindt ze alles leuk maar het is wel een boxer dus lomp. Ze draait enorm snel en rennen ook, maar springen gaat met 4 poten tegelijk. De tunnel was eerst een beetje eng maar het meeste leed is ook weer geleden en het bleek toch wel een leuk ding. Al met al heel veel nieuw leerwerk voor ons allebei (en voor mij helemaal want twee sporten) maar ik heb er wel heel veel zin in! Voor nu gaan we lekker trainen met sturen en zonder balkjes, springen komt later wel. Ze is wat twijfelend om van me af te gaan, maar gelukkig vindt ze de juf heel leuk en worst heel lekker dus dat scheelt een hoop.
Tips zijn heel erg welkom want ik ben een blanco pagina

HD-foto's staan in de planning voor volgende maand (als ik vakantie heb) en verder altijd wel wat oefeningen gedaan in lichaamsbewustzijn dus dat zit er ook wel een beetje in.
Op naar een nieuw avontuur!