natalie schreef: ↑03 sep 2021 19:34En ik vind het echt heel erg leuk dat je toch voor een pup gaat

Ik las eerder al wat hints in die richting en dat er een uitgebreid topic gaat komen, dus ik ben heel benieuwd
Ik wilde nog even wachten tot na het eerste pupbezoek, maar als we de juiste match kunnen maken dan komt hier inderdaad een pup

! Superspannend en superleuk!
flatcoatjrt schreef: ↑03 sep 2021 21:11
Wij hebben iets soortgelijks als die bovenste.
Wat ik achteraf heel handig vind van deze is dat je hem mbv die pinnen ook aan 2 kanten aan de ingang van de bench kan vast maken. Daardoor staat hij best stevig. Maar het ligt er wel aan wat er in komt en hoe graag het eruit wil..Henkie (Foxterrier) is geen uitbreker, ik vind het ideaal zo meer bewegingsruimte, even rust in de tent als er visite is.
Zo gebruik ik mijn huidige ook weleens en het maakt ook wel veel uit hoe je de ren neerzet: lange rechte stukken zijn niks met die bovenste, maar met hoeken erin bevalt mijn huidige me goed.
Perle schreef: ↑03 sep 2021 21:38Op 5 weken zijn de pups wel naar een andere ruimte verhuisd,
toen ze 7 weken waren deden ze pogingen om er uit te klimmen als ze er toch even achter zaten, mijn freggel slaagde er op 8 weken prima in om er in een flits over te kruipen 
.
Ja goffer, wat heb je nou aan een ren als ze eroverheen klimmen

. Met 5 weken maakt het me niet uit, dat zoeken ze maar bij de fokker uit

, maar vanaf 8 weken vind ik er wel wat van

.
Heavy schreef: ↑03 sep 2021 22:10
Ten eerste wat leuk een pup
Jaaaa, ik zit al twee weken helemaal te stuiteren

! En zo leuk om o.a. jou en Habibi te volgen die een paar weken voor me zitten, kan ik lekker een beetje meegluren wat me te wachten staat

.
Heavy schreef: ↑03 sep 2021 22:10Ten tweede ik wilde ook een rennetje want ja zo’n bench is zo klein
Tot ik dit zag in de smouzengroep

laat maar weer
Nou echt hoor, wat is dit voor onzin

. Nou ja, ik wacht nog wel even met die ren bestellen tot ik hoor of er apen in het nest zitten

.
Cleva schreef: ↑04 sep 2021 02:53
Ik heb die zware en die is zijn geld honderd keer waard geweest.
Meteen 16 delen kopen.
Oh wat heeft zo'n set het leven makkelijk gemaakt met een nest pups en daarna met het uitwennen van echo.
Ik gebruik ze nog steeds heel graag. Vorige week nog.
Bij jou klommen ze er dus niet overheen? Welke hoogte heb jij? Ik wilde voor 100cm hoog gaan.
maart schreef: ↑04 sep 2021 10:26
Ik heb ook de onderste om deeltje naast het huis mee af te zetten. Qua zwaarte vind ik dat echt wel meevallen, verplaats ik toch best makkelijk, staat ook op verhard gedeelte dus zit niet met de pinnen vast.
Zo'n bovenste zou bij mijn type pups meteen gewoon mee door het huis genomen worden, lekker racen met de ren
Dat geloof ik direct

. Nou zou ik dat ook geen probleem vinden hoor, je racet maar een eind weg met die ren. Maar ik gok dat het met mijn niet-mechel wel mee zal vallen

.