Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wekelijkse wandelfoto's

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Contacteer:

Wekelijkse wandelfoto's

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Door bos en polder

Hier heerlijk uitgewaaid vanochtend. Ook wat regen gehad, dus Gait heeft een tijd met jas aan gelopen. Al met al viel de hoeveelheid regen nog aardig mee. We zijn niet doorweekt geraakt. Al was Gait zonder jas waarschijnlijk wel doorweekt geraakt. Snijdend windje, als je hem tegen had. Van opzij en helemaal in de rug viel het wel mee. Totaal 11,5 km gewandeld. Torenvalk van vrij dichtbij kunnen bewonderen. Veel grote zilverreigers gezien. En natuurlijk eenden, zwanen, meesjes, vinken, spechten, merels etc
Een kleine impressie van de wandeling. Het eerste deel was bos
Afbeelding

Ook de tweede kilometer liepen we nog door het bos
Afbeelding

Doorkijkje
Afbeelding

Na 3 kilometer gingen we de polder in
Afbeelding

Route volgen gaat mij niet altijd even soepel af, dus met een klein uitstapje terug het bos in, zijn we dan toch maar volop de polder in gegaan.
Afbeelding

Hier heb je zicht op de hoogspanningsleidingen die allemaal vanuit het schakelstation aan de rand van ons dorp komen
Afbeelding

5 kilometer gelopen. Het deel met wind tegen hebben we hier achter de rug. Nu wind van opzij. Op dit deel moesten we een paar keer uitwijken voor auto's en twee keer voor een tractor (dezelfde, ja)
Afbeelding

Na 6 km kwam er blauw in de lucht! En we hebben zelfs een klein beetje zon gehad
Afbeelding

Had ik al gezegd dat ik af en toe slecht ben in het volgen van een route? Na een kleine 7 km had ik de afslag gemist en kwam tussen de bebouwing terecht. Daarna uiteraard toch maar omgedraaid om de route weer op te pakken
Afbeelding

Na 8 km zag het er dus zo uit
Afbeelding

Elco helemaal in z'n element. Die is dol op drassig grasland! Kon hij meteen ook even wat drinken. Vanaf hier liep Gait ook weer zonder jas en hebben we weinig echte regen meer gehad. Af en toe wat gespetter en miezer, maar geen echte bui meer. Dat kan Gaits vacht nog wel tegenhouden
Afbeelding

Na 9 km kwam het bos weer in zicht (en was het duidelijk waarom er waterdicht schoeisel geadviseerd wordt voor de route, maar ik heb gekozen voor natte voeten en schoeisel waar ik goed op loop boven droge voeten, maar grotere kans op blaren en andere pijntjes)
Afbeelding

Na 10 km liepen we mooi tussen bos en polder in, even een stuk over fietspad, daarna weer een onverhard pad op
Afbeelding

Nog een halve kilometer bij de auto vandaan. 11 kilometer achter de rug
Afbeelding

Auto in zicht! (Met grote zilverreiger. Beetje jammer dat die ene hardloper niet even kon wachten tot ik een foto met de goede camera gemaakt had, want zo vaak heb je ze niet zo dichtbij...)
Afbeelding

Op de terugweg hadden ze uiteraard hun badjasjes aan. En zo zaten ze erbij toen ik zat te wachten (kwartiertje) tot ik de To-Good-To-Go-box bij de Lidl kon ophalen. Ben zelf ook maar in de auto blijven zitten. Wel zo gezellig ;)
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Re: Door bos en polder

Ongelezen bericht door ranetje »

Mooie lange wandeling :ok:

Ik heb toch wel voorkeur voor droge voeten.
Dus ik heb in deze tijd van het jaar bijna altijd laarzen aan.
Met daarin mijn steunzolen.
Dat loopt perfect ................ en droog :tongue:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Contacteer:

Ik loop tegenwoordig op 'barefoot' schoenen. Zelfs m'n laarzen hebben een 'te' hoge hak voor wat ik nu gewend geraakt ben. Als het nog kouder wordt, kies ik wel voor drogere routes. Nu was het nog goed te doen, vooral omdat het pas de laatste 4 kilometer was dat m'n voeten wat nat begonnen te worden en het is nog niet heel erg koud. Bovendien was ik op maar een minuut of 10 rijden met de auto van huis, dus zat ook niet al te lang stil met die natte voeten.
Wat betreft de lengte van de wandeling: sinds 2 weken loop ik elke week zo'n lange wandeling. Momenteel meest tussen de 10 en 15 km, maar dat wil ik gaan opbouwen naar een kilometer of 25-30. En dus strak elke week wandelen, wat voor weer het ook is (behalve met weeralarmen, dan kies ik liever even een andere dag of ik sla een week over)
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Heerlijk zo uitwaaien
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Wat woon je mooi. Heerlijk zo'n lange wandeling :ok:
Afbeelding
Hazenrein
Zeer actief
Mijn ras(sen): De hazenreinsoort
Contacteer:

Ongelezen bericht door Hazenrein »

Lekker!
Sassy
moderator
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Sassy »

Zalige foto-impressie Fotogravinnetje, het lijkt zo net alsof je ons "meeneemt" op wandeling, mooi hoor :E:
Afbeelding
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Contacteer:

Re: Wekelijkse wandelfoto's

Langs rivier en plas

Omdat ik (vrijwel) elke week een wandeling van minimaal 10 km maak met Elco en Gait heb ik besloten om dit topic daarvoor te blijven gebruiken. Wandel dus weer gezellig mee!

Vandaag opnieuw in de nabije omgeving gebleven. Ongeveer op dezelfde afstand van huis als vorige week, maar dan in tegenovergestelde richting. Auto in een woonwijk geparkeerd en toen doorgestoken naar het losloopgebied erachter. Nog even in gesprek geweest met een cairn-terrier-fokker die een halfbroer van Elco goed kent (woont namelijk ook ergens in dat wijkje waar ik de auto neergezet had en loopt dus ook altijd door dat losloopgebied). En daarna richting de 'rivier' gegaan. Een grootse naam voor dat kleine riviertje, dat dan wel weer de naamgever voor de grote stad is: de Rotte!
Afbeelding

Ruim een kilometer hebben we erlangs gelopen. Bij de werkzaamheden die je op de vorige foto ziet, sprong Gait al vrij snel over de barrière achter mij aan, maar Elco moest even geholpen worden. Nog even een laatste blik op de Rotte en we gaan weer verder
Afbeelding

Een polderachtig stukje ingeklemd tussen stad en rivier
Afbeelding

En dan heb je opeens een doorkijkje richting de hoogbouw van Nesselande
Afbeelding

Terwijl als je net wat meer naar links kijkt het polderlandschap zich uitstrekt
Afbeelding

Toen zag ik een leuk bruggetje waar we maar even overheen moesten, en dan over het eiland en een tweede brug terug naar de weg. Hier staan we op de tweede brug. Elco en Gait vonden die eerste maar raar: hij bewoog! Ik moet bekennen: voor mij was het ook even wennen, zo'n pontonbrug
Afbeelding

Een eindje verderop, aan de rand van de bebouwde kom, moesten we weer een brug over. Kijk zelf maar wat Gait van deze ondergrond vond:

Gelukkig hadden we daarna alleen nog maar 'normale' ondergronden. Hier zijn we op de Boulevard van Nesselande, ruim over de helft van onze route om de Zevenhuizerplas
Afbeelding

Het einde van de route om de plas begint te naderen. Terug in een wat meer bos-/parkachtig deel
Afbeelding

Zoals je ziet, was het heerlijk wandelweer
Afbeelding

Nog een laatste blik op de plas...
Afbeelding

En toen liepen we weer richting wijk en losloopgebied om bij de auto terug te kunnen komen. Ronde van vrij precies 10 km dit keer
Afbeelding
Hazenrein
Zeer actief
Contacteer:

Heerlijk! Ik houd ook erg van om water heenlopen.
twinkeltje
moderator

Dat heb ik ook lijkt of dat meer ontspannen is water en groen
Afbeelding
ranetje
Zeer actief

Mooie wandeling!
Gait deed het toch prima over die roosters op de brug?
Hij vond het eng, maar liep toch goed door :ok:
Elco maakt het niet uit geloof ik waar hij op loopt

Als ik de naam van riviertje de Rotte hoor of zie, moet ik direct denken aan de kikker die daar luid zat te wenen :lol1:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Contacteer:

Vorige week door omstandigheden niet wezen wandelen. Vandaag wel weer. Wat een heerlijk weertje!
Het eerste stukje van de wandeling liepen we niet alleen. Maar een foto van alle drie de honden samen maken, bleek wat lastig ;)Afbeelding

Daarna dus doorgelopen met alleen Elco en Gait. Best leuke fotoplekjes gespot
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik wandel heel graag daar in de bossen net ten zuiden van Amersfoort, want ik hou van dit soort paadjes
Afbeelding

Afbeelding

Er waren stukken nog erg berijpt. Prachtig om te zien, maar het geeft ook wel aan hoe koud het was. Gait heeft de tweede helft van de wandeling toch maar even een jas aan gekregen
Afbeelding

Uiteraard kwamen we op een minuut of vijf van de auto opeens allemaal gezinnen met kinderen tegen. In de rest van het bos 1 wandelaar tegengekomen. Met rugzak :D Die had weleens meegemaakt dat iemand z'n onderkoelde hond onder de jas mee moest dragen, dus die vond het heel verstandig dat ik Gait een jas aan gedaan had
twinkeltje
moderator

Afbeelding
Deze foto vind ik echt geweldig, de rest ook hoor
Afbeelding
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Contacteer:

twinkeltje schreef: 22 dec 2021 19:32 Afbeelding
Deze foto vind ik echt geweldig, de rest ook hoor
Geeft weer een andere dimensie aan 'in de boom zitten'
ranetje
Zeer actief

Mooie foto's :ok:
Die ene in die holle boom is idd wel heel mooi :D
Afbeelding
Hazenrein
Zeer actief
Contacteer:

Leuk.
Is dat Percy die jullie tegenkwamen?
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Contacteer:

Hazenrein schreef: 22 dec 2021 23:02 Leuk.
Jup. En niet zozeer tegenkwamen. Gewoon afgesproken werk, hoor
Hazenrein
Zeer actief
Contacteer:

Fotogravinnetje schreef: 22 dec 2021 23:08
Hazenrein schreef: 22 dec 2021 23:02 Leuk.
Jup. En niet zozeer tegenkwamen. Gewoon afgesproken werk, hoor
Haha, puntje voor mij. En wat gezellig :cheer: :ok:
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Contacteer:

Vandaag een keer vanuit huis aan de wandel gegaan. Het was nog niet eens helemaal licht toen we vertrokken. Beetje grijs weer, al hebben we halverwege nog wel wat zon gezien.
Afbeelding

Dit keer vrij strak elke kilometer een foto gemaakt. Dus dit is na 1 km. Dit fietspad was altijd al vrij druk met wandelaars, dus nu hebben ze er een voetpad naast gemaakt
Afbeelding

2 km
Afbeelding

3 km. Ook hier gaat volgens mij nog zo'n voetpad naast gemaakt worden
Afbeelding

4 km. Losloopgebied, maar de enige hond die we tegenkwamen was aangelijnd. En mijn jongens hield ik natuurlijk ook vast met hun aandacht bij mij. Altijd fijn als mensen zo goed rekening met elkaar houden en weten wat ze bij zich hebben
Afbeelding

5 km was eigenlijk midden op de rotonde op de provinciale weg. Dan neem ik natuurlijk geen foto. Maar hier gingen we het volgende losloopgebied in
Afbeelding

6 km. Even klein stukje aanlijngebied, omdat daar soms grazers lopen. En er zijn mooie waterplassen
Afbeelding

7 km. Een stuk waar je HUS-sen tegen kunt komen. Dat kwamen wij niet. Wel de tweede hond van de wandeling. Die werd aangelijnd toen mevrouw zag dat Elco en Gait ook aan de lijn liepen. Fijn!
Afbeelding

8 km. Net een klein stukje aanlijngebied gehad. Komt er iemand op de fiets met daarbij een loslopende, nietluisterende, ietwat opdringerige hond. Elco en Gait hebben zich keurig gedragen, maar ik was er niet blij mee dat die hond de kans kreeg bij hun te komen. Hier mochten ze weer even los en hadden ze een heerlijk geurtje gevonden
Afbeelding

9 km. Net nog twee keer honden gepasseerd die netjes door hun eigenaren bij zich gehouden werden. Hier even een paar honderd meter langs een weg voor alleen bestemmingsverkeer. En tractors. Moesten nog even uitwijken voor eentje
Afbeelding

10 km. Een plek waar ik al veel vaker foto's gemaakt heb. Dorp ligt achter de bomen. Je ziet een beetje van de hoogbouw van het dorp boven de bomen uitsteken
Afbeelding

11 km. Fietspad door de polder waar we regelmatig lopen. Ook hier weer een hond. Waarom die de kans kreeg toch op minder dan een halve meter van mijn jongens te komen, snap ik niet, maar mijn jongens negeerden hem uitstekend. Heel trots op hun!
Afbeelding

En op net geen kilometer van huis tikten we de 12 km aan. Zo'n beetje ons meest bezochte paadje, dus ze moesten even hun 'facebook' lezen
Afbeelding

In totaal dus net geen 13 kilometer in 2 uur en 50 minuten gelopen. Op 10 km was Gait overigens nog sprintjes aan het trekken, dus ik kan de afstand nu wel gaan vergroten.

Volgende week ga ik op dinsdag wandelen. Boosterprik mag ik op drie kwartier rijden van huis halen, dus dan ga ik wel in die omgeving wandelen. Zonder hondjes, dat wel...
ranetje
Zeer actief

Een flinke wandeling met geregeld losloop mogelijkheden :ok:
Wat is je doel met deze wandelingen eigenlijk?
Of is het gewoon voor de leuk
Afbeelding
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Contacteer:

Ik wil rustig opbouwen naar een kilometer of 25-30. En ik wil wat vaker buiten de directe eigen omgeving wandelen, maar om nou een uur te rijden voor maar een kilometer of 8 vind ik jammer van de benzine
ranetje
Zeer actief

:D
Als die 30 km je wens is snap ik dat.
Al zou dat niet mijn grootste vreugde zijn :tongue: :lol1:
Afbeelding
Hazenrein
Zeer actief
Contacteer:

Heerlijk @fotogravinnetje.

Ik ken het gebied niet waar je hebt gelopen. Is dit in de buurt van de Rottemeren?
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Contacteer:

Dit is tussen Krimpen en Krimpen
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Contacteer:

Ik heb vorige week wel gewandeld, hoor. Maar zonder hondjes. Ik kreeg namelijk ook m'n boosterprik en honden meenemen daarnaartoe leek me niet zo geslaagd. In totaal net geen 15 km gelopen.

Vandaag wel weer met de hondjes op stap geweest. We zijn bij Haastrecht gaan wandelen.
Startpunt
Afbeelding

We kwamen langs het voormalige ooievaarsdorp en liepen langs Het Doove Gat
Afbeelding

Over een tiendkade
Afbeelding

Langs een hek een modderige graskade op. Links achter de houtwal ligt de provincie Utrecht, terwijl wij in Zuid-Holland bleven
Afbeelding

Aan de andere kant van het pad is een deel van de agrarische grond opgeofferd voor de vogels
Afbeelding

Uitgestrekte weidsheid rondom!
Afbeelding

Na een klein stukje over fietspad lopen, mochten we over een hek heen klimmen. Elco en Gait heb ik er natuurlijk keurig overheen getild
Afbeelding

Even poseren, jongens!
Afbeelding

Daarna kwam er even een lastig stukje. Een hek aan het eind van een brug, waar je via 2 plankjes boven het water langs het hek moest gaan. Elco aarzelde even en stapte toen kalm op de plankjes en kwam zo aan mijn kant. Gait zag dat hij zonder afscherming aan de kant van het water over die plankjes moest lopen en durfde totaal niet meer! Na enig gedoe kwam hij toch aan mijn kant van het hek terecht, maar hij vond het gewoon echt doodeng. Maar toen waren we er nog niet, want we moesten ook nog over een bruggetje van 2 planken breed, leuning aan 1 kant, en aan begin en eind nog een hindernis. Dus eerst Elco over de hindernis getild, daarna Gait. Elco wilde wel netjes vooruit lopen na wat aanmoediging, maar Gait ging er bij liggen: durf echt niet! Ik ben ook over de hindernis gestapt en heb Gait tussen m'n benen genomen. Toen durfde hij wel naar de eerste paal, waar Elco al stond. Met wat aanmoeding en weer de eerste stappen tussen mijn benen kwam hij ook bij de twede paal en toen moesten we alleen de hindernis aan die kant nog pakken. Yes! Gelukt!
Verder over het graspad langs een akker
Afbeelding

Modderig was het wel, vond ik
Afbeelding

Weer een hek waar we overheen moesten. M'n jas werd er niet schoner op ;)
Afbeelding

Zag je die plas achter het hek? Nou, die bleek onvermijdbaar en enkeldiep te zijn. M'n schoenen hebben toch netjes m'n voeten droog gehouden! En die modder van eerder? Och, dat viel nog wel aardig mee...
Afbeelding

We verlieten de modderpaadjes. En een hondenontmoeting later ('oh, markiesjes!') liepen we verder langs de Vlist
Afbeelding

Daarna liepen we even een stukje op met mensen die ook een wandelroute aan het volgen waren, maar wel een heel andere dan ik. We namen afscheid toen de routes weer uiteen gingen en ik genoot nog even van het mistige uitzicht
Afbeelding

We verlieten de Vlist en kregen zicht op deze molen. Intussen hadden we ook al 10 kilometer in de benen
Afbeelding

Een kilometer verder bevonden we ons alweer in de bebouwde kom van Haastrecht
Afbeelding

Na nog een klein ommetje via de Overtuin Bisdom van Vliet
Afbeelding

Bereikten we na 3 uur, 12 kilometer, ons startpunt weer
Afbeelding

Nu moet er natuurlijk flink geslapen worden. "Ja, wat? Dit is gewoon dé beste manier om een mand te gebruiken: ondersteboven!"
Afbeelding

En dat ondersteboven kan natuurlijk nog wat verder doorgevoerd worden ook
Afbeelding
ranetje
Zeer actief

Mooie route ondanks de hindernissen :ok:
Hoe loop je die?
Beschrijving op je telefoon?
Afbeelding
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Contacteer:

Ik had zowel een uitgeprinte PDF (wandeling van Zuid-Holland Landschap) als de route op m'n telefoon (gpx-bestand geopend in Komeet)
Sassy
moderator
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Sassy »

Die foto van hond en mand ondersteboven, geweldig :mrgreen:
Mooie foto’s weer!
Afbeelding
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Contacteer:

Ik heb de afgelopen weken wel gewandeld, maar (gedeeltelijk) met andere mensen samen en dan ga ik niet elke kilometer stilstaan voor een foto. Vandaag weer een 'traditionele' wandeling. Dus stukje met de auto, vooraf geplande route en lekker gaan met Elco en Gait. Vandaag gekozen voor een rondje Dobbeplas, Delftse Hout en Bieslandse bos. Vertrokken vanuit Pijnacker. Richting Dobbeplas ben ik vroeger zelden geweest, maar de Delftse Hout lag op mijn route naar school toen ik in de brugklas zat. En ik reed er ook doorheen als ik naar de orthodontist moest. Een stukje nostalgie dus. Het Bieslandse bos was in die tijd echt nog maar net aangelegd. Toch wel leuk om te zien hoe dat er ruim 20 jaar later nu uit ziet. Wel is een deel verloren gegaan door de essentaksterfte, net als de essen in ons vaste wandelgebied.

Ons vertrekpunt. Rand van het dorp en dan zo het bos in. Ideaal
Afbeelding

Na 1 kilometer liepen we al in opener gebied. Naast ons reed de Randstad Rail voorbij
Afbeelding

Op 2 kilometer liepen we over een weggetje dat ons binnen de bebouwde kom van Nootdorp bracht. Maar hier hadden we in ieder geval nog zicht op de natuur
Afbeelding

Weer een kilometer verder liepen we gelukkig weer in de natuur: we naderden de Dobbeplas. Dit deel was het modderigst van de hele wandeling
Afbeelding

Op 4 kilometer lieten we de Dobbeplas al weer achter ons en gingen we het bos in. Op weg naar de Delftse Hout
Afbeelding

Dit was een stuk waar we lang rechtdoor moesten lopen. Wel heerlijk, eindelijk weer eens iets dat echt op bos lijkt en toch niet al te ver van huis. Wel kwamen we hier regelmatig andere wandelaars tegen
Afbeelding

6 kilometer. We zouden ongeveer op de helft moeten zijn. Voor mij overbekend terrein: hier fietste ik een jaar lang vrijwel elke dag dat ik naar school moest twee keer per dag langs. Dit was ook het punt waar ik in de jaren erna m'n vader vaak tegenkwam als hij naar z'n werk fietste en ik bij de orthodontist vandaan kwam. En zoals ik gewend was van mijn vader: in de meeste gevallen was hij zo in z'n eigen wereldje dat hij z'n bloedeigen dochter niet zag ;) (Des te bijzonderder de enkele keer dat hij me wél zag uiteraard)
Afbeelding

Hier zijn we alweer aan de andere kant van de plas in de Delftse Hout. Veel loslopende honden, maar alle honden werden gewoon lekker bij hun bazen gehouden of negeerden andere honden, dus dat was prettig. Gait mocht ook wel even los van mij, maar die had duidelijk veel zin om wél naar andere honden toe te gaan, dus dat loslopen was van korte duur
Afbeelding

8 kilometer. En toen liepen we tegen een klein probleempje aan. Volgens de route zouden we door dat hek recht voor ons moeten. En daarop stond een bordje Verboden voor honden. Dus we zijn een stukje teruggelopen en om het gebied heen gegaan om de route iets verderop weer op te kunnen pakken
Afbeelding

9 kilometer. Nog niet terug op de route. Rechts van ons een nestwal voor oeverzwaluwen. Voor ons de molen zonder kap waar ik zo vaak langs fietste op weg naar school
Afbeelding

10 kilometer. We zijn weer terug op de route. In het Bieslandse Bos. Het deel dat ik kende als jonge aanplant, maar waar ik maar 1 keer eerder gewandeld heb
Afbeelding

11 kilometer. Hier zie je volgens mij de kaalslag door het verwijderen van de aangetaste essen
Afbeelding

12 kilometer. De route naar school hebben we weer achter ons gelaten. Hier was nog een stukje met conflicterende bordjes: Verboden met honden, en aanlijnplicht voor honden. Een eventuele boete hier zal ik waarschijnlijk met succes kunnen aanvechten, dus doorlopen maar. Uiteraard hield ik Elco en Gait netjes aan de lijn
Afbeelding

13 kilometer. Bruggetje van de eerste foto is in zicht. Net niet in het zicht staat de auto (net wat verder naar rechts, dus er staan nog bomen voor)
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Leuk om zo mee te wandelen en lezen :ok:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”