Hopelijk gaat mijn pannekoek daar baat bij hebben.
Hij is al vanaf dat ik hem heb wat onrustig/gestressed buiten.
Continu alles scannen buiten en achtig omzich heen kijken en zodra hij een andere ziet gaat hij helemaal uit zijn stekker,blaffen,brommen.
Dat was tot een week of 2 terug best goed te begeleiden en was best goed onder de duim.
Door hem voor te wezen en als ik het dan eerder zag dan hem was een uuhhh denk erom voldoende
Maar tja toen liep Boris labrador van de overburen 2x door zijn stroomband(Ja ze weten dat het verboden is,zijn er al meerdere keren op aan gesproken) heen en de roedel in .
Probeer dan maar eens 4 honden in het gareel te houden.
Dan afgelopen zondag een Cocker Spaniel die even bij mij en mijn vriendin de roedels kwam ingedenderd (we lopen dan met 9 honden he ,en dan nog voor alles en nog wat uitgemaakt worden .
Als je er wat van zegt)
Nu is het dus weer wat erger nog wel te begeleiden maar vind die onrust zo sneu.
Thuis "vreemde mensen "over de vloer hij gaat in blaf modus en komt er bijna niet uit
Mijn ouders en vriendin dat gaat prima .
Vriendin uit Gouda ging ook goed toen ze hier een week was .
Gewoon negeren dat werkt.
Maar aaien heeft lang geduurd.
Maar schoonouders drama
Dus als die eens komen gaan ze allemaal de kennel in in de bijkeuken.
Maar goed vanmiddag had ik zoiets er moet meer voor hem te doen zijn.
Dus met vriendin van het dorp ingesprek waar ik elke dag mee loop en waar Pep en de rest heen gaat als wij eens weg zijn.
Ik had zoiets is er niet iets wat stress en onrust weg neemt ,zij gelijk Ja aminocalm .
Dus net gelijk een pot van 100gr besteld ben benieuwd of hij dan wat meer rust krijgt in zijn koppie.
Het is echt een stik lieve hond voor iedereen die hij kent.
En hij hoeft echt vreemde niet geweldig te vinden maar wat meer rust in zijn kop is wel lekker