Goedenavond mede natte neuzen,
We zitten met het volgende probleem, Madness onze Jack Russell kruising vertoond steeds meer verstoord gedrag.
Als we bijvoorbeeld gezellig op de bank zitten of aan het eten zijn en hij krijgt even geen aandacht of wat lekkers dan begint hij te murmelen en te knorren, ook wil hij niks liever dan tussen ons in komen liggen.
Nu heb ik zelf al wat gegoogeld en we denk dat het waarschijnlijk Athazagorafobie (angst om genegeerd te worden) is. Vreselijk voor Madness natuurlijk, ook omdat we best wel eens een uurtje weg zijn, en daarom ook vervelend voor ons.
Heeft iemand van jullie ervaring met Athazagorafobie bij honden of weet iemand een goede honden psycholoog in de buurt van Vaals (Limburg)?
Groetjes Dwayne en Gerda en een dikke poot van Madness!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Athazagorafobie bij honden (Jack Russell)
Moderator: moderatorteam
- TheMadness
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Jack Russell (kruising)
- Aantal honden: 1
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Athazagorafobie bij honden (Jack Russell)
Geef eens wat meer informatie: hoe oud is Madness? Wat voor activiteiten ondernemen jullie met hem en hoeveel? Hoeveel aandacht geven jullie hem? Zijn er onlangs dingen veranderd in jullie routine, in jullie omgeving etc?