ranetje schreef: ↑16 apr 2023 20:44
Ik vind het ook een mooi gat
Leuke foto's @blondie.
Het houdt Aki actief.
Hopelijk putten ze hem niet helemaal uit
Ik zal zo foto's van de dames neerzetten in weer een ander gat.
De dames putten elkaar vooral uit. Ze zijn heel explosief in rennen, en hebben beide een enorme snelheid en wendbaarheid. Na een x-aantal minuten gaan ze bijkomen, om daarna evt het te herhalen. Aak bemoeit zich daar nooit mee, die wil achter een speeltje aan die wij als bazen gooien. Als Chara soms bedenkt even te pesten, of als Glory ook brutaal dat ding uit zijn bek grist en het op een rennen zet gaat hij er wel achteraan.. en laten ze dus rap los als ze het te "eng" vinden worden. Aak reageert overigens sportief hoor, hij wordt niet boos en zal niet daarom ze tegen de grond werken/corrigeren bijvoorbeeld
@Kathy, was inderdaad mijn inschatting bij Chara of ze zou matchen met Aki. En bij Glory was mijn enige twijfel of Chara niet jaloers zou worden. Maar met Aki en Chara was het in begin niet zo soepel, maar dat duurde achteraf gezien ook kort en daarna was het goed.
Met Glory stonden we verbaasd, moment van kennismaken elders was al ok, en zij mee naar binnen was direct goed en buiten werd ze direct onder de hoede genomen door beide volwassen honden.