Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Niet willen plassen oud en nieuw
Moderator: moderatorteam
-
- geregistreerd lid
- Aantal honden: 2
Niet willen plassen oud en nieuw
Hier weer veel stress met mijn hondje van 10 jaar door t vuurwerk.
Door de knallen durft hij bijna niet naar buiten.
Voorheen ging hij met oudjaarsdag in de tuin zijn behoefte doen maar door het moeilijke opgang komen van het plassen door prostaat problemen (hij is hier voor behandeld met ypozane) en moet nog wat inwerken.
Helaas plast hij niet meer in de tuin of in huis.
Hoelang kan een Reu met stress zijn plas ophouden? Iemand ervaring hiermee?
Door de knallen durft hij bijna niet naar buiten.
Voorheen ging hij met oudjaarsdag in de tuin zijn behoefte doen maar door het moeilijke opgang komen van het plassen door prostaat problemen (hij is hier voor behandeld met ypozane) en moet nog wat inwerken.
Helaas plast hij niet meer in de tuin of in huis.
Hoelang kan een Reu met stress zijn plas ophouden? Iemand ervaring hiermee?
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Re: Niet willen plassen oud en nieuw
Blacky hield het echt wel 15 uur uit of zo door angst, je hebt ook puppy pads misschien lukt dat om aan te wennen voor volgend jaar misschien
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
Ja dat is heel vervelend. Hier ook een hondje dat bang is, maar nu ze behoorlijk doof is, ze is bijna 17, is het iets minder. Maar die knallen hoort ze buiten nog wel. Maar goed, zij plast nog wel snel. En dan houdt ze het de avond en nacht liever op.
Met prostaatprobleem wel heel lastig. Misschien een oude krant neerleggen in de kamer.
Als hij het echt niet meer op kan houden, doet hij het vast wel ergens in huis. Als hij ooit krantzindelijk is geweest in puppytijd, of iets anders uit puppytijd, doet hij het daar misschien op.
Sterkte, maar vrees niet. Hij zal echt wel wat binnen doen, als hij het echt niet meer op kan houden.
Toen onze hond jonger was, was ze ook bang. Ik probeerde haar dan wel altijd uit te laten, maar als ze bang is, doet ze buiten toch niks. Zij kon het wel altijd heel lang ophouden.
Maar het is gewoon een kloten dag en nacht voor bange honden.
Met prostaatprobleem wel heel lastig. Misschien een oude krant neerleggen in de kamer.
Als hij het echt niet meer op kan houden, doet hij het vast wel ergens in huis. Als hij ooit krantzindelijk is geweest in puppytijd, of iets anders uit puppytijd, doet hij het daar misschien op.
Sterkte, maar vrees niet. Hij zal echt wel wat binnen doen, als hij het echt niet meer op kan houden.
Toen onze hond jonger was, was ze ook bang. Ik probeerde haar dan wel altijd uit te laten, maar als ze bang is, doet ze buiten toch niks. Zij kon het wel altijd heel lang ophouden.
Maar het is gewoon een kloten dag en nacht voor bange honden.

-
- geregistreerd lid
Bedankt voor de reacties, uiteindelijk viel het mee en plaste hij wel in de tuin en dan snel naar binnen
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Fijn dat het uiteindelijk toch mee is gevallen. Helaas is het vuurwerkgeknal voor veel dieren spannend. Daar zijn we (in de meeste gevallen) gelukkig voorlopig weer vanaf.

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan