Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hortensia
Moderator: moderatorteam
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: Hortensia
Grappig 

- Marion.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 2
Heb je ook de grond gevoeld voor je (blijkbaar wéér) ging sproeien? Als ik naar de kaartjes kijk - en trouwens ook naar jouw berichten over, zo van waar blijft de zomer - is de grond ook bij jullie nog verzadigd genoeg. Je hartvormige hortensia is prachtig hoor, maar ik denk wel dat je mega-zwaar overdrijft met je "grotdroog". Die 3 bomen met bruine bladeren hebben echt een andere oorzaak denk ik.
Groeten Marion en lieve knuffels van Teun en Ted

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Als alles hangt geeft dat voor mij aan dat het tijd is om te sproeien.Marion. schreef: ↑06 aug 2024 16:35 Heb je ook de grond gevoeld voor je (blijkbaar wéér) ging sproeien? Als ik naar de kaartjes kijk - en trouwens ook naar jouw berichten over, zo van waar blijft de zomer - is de grond ook bij jullie nog verzadigd genoeg. Je hartvormige hortensia is prachtig hoor, maar ik denk wel dat je mega-zwaar overdrijft met je "grotdroog". Die 3 bomen met bruine bladeren hebben echt een andere oorzaak denk ik.

- Marion.
- Zeer actief
Ja, nou, ik vraag me dat af. Ik denk dat jij de enige bent in het hele land die het nodig vond om (wéér, zelfsthom schreef: ↑06 aug 2024 17:29Als alles hangt geeft dat voor mij aan dat het tijd is om te sproeien.Marion. schreef: ↑06 aug 2024 16:35 Heb je ook de grond gevoeld voor je (blijkbaar wéér) ging sproeien? Als ik naar de kaartjes kijk - en trouwens ook naar jouw berichten over, zo van waar blijft de zomer - is de grond ook bij jullie nog verzadigd genoeg. Je hartvormige hortensia is prachtig hoor, maar ik denk wel dat je mega-zwaar overdrijft met je "grotdroog". Die 3 bomen met bruine bladeren hebben echt een andere oorzaak denk ik.

Ik geef de Hortensia’s elke dag water. Dan blijven de bloemen het mooist. Vind ik dan. De bloemetjes gaan echt gauw slap hangen met warm weer.
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Mag jij je best afvragen hoor, daar heb ik geen problemen mee.Marion. schreef: ↑06 aug 2024 17:37Ja, nou, ik vraag me dat af. Ik denk dat jij de enige bent in het hele land die het nodig vond om (wéér, zelfsthom schreef: ↑06 aug 2024 17:29Als alles hangt geeft dat voor mij aan dat het tijd is om te sproeien.Marion. schreef: ↑06 aug 2024 16:35 Heb je ook de grond gevoeld voor je (blijkbaar wéér) ging sproeien? Als ik naar de kaartjes kijk - en trouwens ook naar jouw berichten over, zo van waar blijft de zomer - is de grond ook bij jullie nog verzadigd genoeg. Je hartvormige hortensia is prachtig hoor, maar ik denk wel dat je mega-zwaar overdrijft met je "grotdroog". Die 3 bomen met bruine bladeren hebben echt een andere oorzaak denk ik.) te sproeien deze zomer

- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
- Marion.
- Zeer actief
In pot??? Hier staan ze in de tuin maar hebben nog geen drupje water nodig hoor. Ons gras ook niet trouwens, en heeft er begin augustus nog nooit zo groen uit gezien (wij zijn trouwens ook niet van het sproeien, ik ga liever douchen dan dat mijn gras er groen uit moet zien haha)

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Hortensia's houd ik ook wel bij met water geven. Hoeft trouwens maar een klein beetje te zijn en ze staan er weer fris bij. De rest van de tuin(en) geef ik zeer zelden water.

- Marion.
- Zeer actief
Onee. De blauwe, is qua kleur nu een beetje op het eind (maar qua bloemen nog lang niet, en er hangt niets slap)

Maar dit zit allemaal niet in pot he?

- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Wij vinden Hortensia's mooi en hebben er dan ook best veel, in een grote ouderwetse wasteil, potten, manden. Maar ook in de tuin zelf, klimhortensia's, hortensia's op stam en 2 'hortensiabomen'.

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Prachtig Marion!
Ik vind ze ook mooi en ze blijven zo lang bloeien.

In pot en in de tuin. Maar wel op het zuiden.Marion. schreef: ↑06 aug 2024 18:25In pot??? Hier staan ze in de tuin maar hebben nog geen drupje water nodig hoor. Ons gras ook niet trouwens, en heeft er begin augustus nog nooit zo groen uit gezien (wij zijn trouwens ook niet van het sproeien, ik ga liever douchen dan dat mijn gras er groen uit moet zien haha)
Jouw Hortensia’s zien er inderdaad prachtig uit en hebben dus geen extra water nodig.
- Marion.
- Zeer actief
Ik vind ze ook mooi, wel liefst zo blauw of roze mogelijk. Hier staan ze in de wijk in tussen straat en stoep zeg maar. Ik word er helemaal blij van!

- Branka
- moderator
Ik vind hortensia’s prachtig, persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar de roze en paarse. Staan in onze tuin een paar hele mooie.twinkeltje schreef: ↑07 aug 2024 12:29 Wat leuk, hier in de buurt staat een huis waar het vol stond met grote witte zo mooi
Voor mijn verjaardag heeft Henk er ook een paar gekocht (had alleen rhododendrons gevraagd

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Blauwe vind ik ook mooi maar ja ik kan natuurlijk de volgende keer even aanbellen en vragen of ze kleur willen bekennen wand wit is geen kleur, grapje ik zie het al helemaal voor me