Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Likmat

Moderator: moderatorteam

sternentänzerin
Zeer actief
Aantal honden: 1

Likmat

Ongelezen bericht door sternentänzerin »

Wij zijn de trotse bedienden van onze Elsa, 3 jaar, gevonden in een koeienstal met amper 6 weken, meer dood dan levend.

Ondertussen is het een heerlijke huis- en tuin kat.
Nu het weer kouder wordt en af en toe regent heeft ze veel meer behoefte om binnen te zijn.
Spelen doet ze tot op bepaalde hoogte met ons, maar alleen wel nog steeds met momenten. Het liefst onder bed als je net ligt te slapen.
Maar haar grootste hobby is eten, als je binnen komt dan moet er ook wat te eten staan, uiteraard.
Omdat ze zo klein en mager was hebben we eigenlijk altijd toegang tot voer voor haar. Maar dit jaar wordt ze toch echt een beetje een propje. De weegschaal slaat nog niet negatief door hoor, maar er is echt een verschil in voorjaars en zomer gewicht en herfst en winter gewicht.

Dus hebben we zaterdag een kleine likmat gekocht en gisteren aangeboden.
Ze is verliefd op dat ding. Heeft heerlijk zitten likken, op haar dooie gemakje.
Gisteren had ze lactose vrije vanille pudding, wat geprakt vleesvoer en wat leverpastei uit zo een knijptube.
Idee was natuurlijk om hem wel zo aantrekkelijk mogelijk te maken een eerste keer :engel:

Heeft hier iemand nog inspiratie wat ik verder nog op de likmat kan smeren?
...; We will never surrender Winston Churchill
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Re: Likmat

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Klinkt leuk ik heb nog nooit van zo mat gehoord
Afbeelding
Marion.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Marion. »

Heb geen verstand van katten, maar heb ook een likmat voor Tedje gekocht. Iets rustiger doen met eten kleintje!
Gevolg, likmat half afgekloven in de tuin 🤣
Groeten Marion en lieve knuffels van Teun en Ted

Afbeelding
sternentänzerin
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door sternentänzerin »

twinkeltje schreef: 30 okt 2024 18:26 Klinkt leuk ik heb nog nooit van zo mat gehoord
De gouden stuiterbal kwam met een slowfeeder en prompt kwam ik ook overal slowfeeders in combi met likmatten tegen. :mrgreen:
De kattendame geniet momenteel volop. Maar het kan niet altijd zo een kant en klaar feest zijn uiteraard.
Marion. schreef: 30 okt 2024 19:12 Heb geen verstand van katten, maar heb ook een likmat voor Tedje gekocht. Iets rustiger doen met eten kleintje!
Gevolg, likmat half afgekloven in de tuin 🤣
Weet je zeer zeer zeker dat het geen kluifmat was?
Tedje had zo te lezen haar twijfels. :engel:

Heb voor Cooper een voerbak gevonden met onderin een likmat en dan zit er nog een draaibaar plateau boven in de vorm van een bot waar nog wat extra op kan. Het voordeel is alleen wel dat dat bot er dus ook gewoon af kan als je merkt dat dat niet helemaal passend is. Voor hem was het vooral frustrerend om de mat onderin helemaal schoon te likken. :pffff:
Maar als ik brokken erop doe, dan mogen die wel carrousel rijden in het bot terwijl ze door hem verslonden worden en of ik dan wel even zo lief wil zijn dat bot eraf te halen zodat hij de likmat schoon kan likken. :pffff:

Edit de link naar de voerbak https://thepuzzlefeeder.com/products/p ... t-yellow
...; We will never surrender Winston Churchill
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Ik leer hier nog bij :E:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Katten”