Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gister is Butcher gecastreerd, z'n huid reageerde sterk op het scheren en het ontsmetten, nu is het heel rood, heb een crème meegekregen om erop te smeren. Herkent iemand dit?
Wat rot ! Ik weet niet wat je het beste kunt doen. Zelf zou ik waarschijnlijk eerst voorzichtig met water de rode plek wassen, omdat de desinfecterende stof irritaties heeft opgeleverd. En daarna met een verzachtende zalf.
Het je het al overlegd met d edierenarts ?
Ik weet dat het vaker voorkomt.
Hopelijk helpt de crème van de DA genoeg, maar als het echt erg is zou ik de DA even bellen?
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Bij mijn reu ontstond destijds een groot abces in de balzak na castratie. Daar heeft hij veel last van gehad maar toen het eemaal open was, was het een zucht van verlichting. Letterlijk dan voor hem.
Weet niet wat voor zalf je van de DA gehad hebt maar traumeelgel heb ik destijds op aanraden van de dierenarts erop gesmeerd.