ok om te beginnen vast eens onze eigen schuld geweest, omdat het zo leuk was dat Bowie de woorden uit en mee en zo kende. Maar nu een probleem.
zodra hij weet dat hij misschien naar buiten kan is het piepen, hij springt voor je langs, bijt in de riem, blijft met zeer veel moeite even zitten, als hij al gaat zitten. de enige manier die enigzins helpt is schreeuwen, maar daar heb ik ook een hekel aan.
Wat ik weet is dat we zeer veel geduld moeten opbrengen, maar ik kan me niet meer voorstellen hoe we zijn opwinding kunnen verminderen.
Of met medicijnen om de gewoonte te verminderen? Hoewel ik zelf apothekersassistente ben vind ik dat laatste wel echt het allerlaatste redmiddel!!!!!!
Maar hebben jullie nog een ander idee?
Mandy
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
piepen voor het uitlaten
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Het gedrag geheel negeren - dus de hond geen blik geven, niets tegen hem zeggen, hij bestaat gewoon niet meer als hij zich zo gedraagd...
En zodra hij normaal doet dus opgeeft en in zijn mand ofzo gaat liggen (kan wel lang duren maar je moet het echt volhouden want geef je tussendoor er een keer aan toe dan ziet hij dit weer als beloning en zal hij het gedrag steeds langer vol gaan houden) dan neem je hem pas mee...
En zodra hij normaal doet dus opgeeft en in zijn mand ofzo gaat liggen (kan wel lang duren maar je moet het echt volhouden want geef je tussendoor er een keer aan toe dan ziet hij dit weer als beloning en zal hij het gedrag steeds langer vol gaan houden) dan neem je hem pas mee...
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer: