Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Tilt ie zo ineens zijn poot op en plast!!!

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

EvavT

Tilt ie zo ineens zijn poot op en plast!!!

Ongelezen bericht door EvavT »

:twisted: Bob, een echt kereltje van nu 15 mnd, tilde vanmiddag zo ineens zijn poot op en wilde tegen MIJN TAS plassen, waar ik altijd groente in doe.
Laatst in de dierenwinkel rook ie ook aan een stelling en .....plaste.
wat is dat voor ge :tong: ?

Toen ie zijn poot optilde en tegen mijn tas wilde plassen reageerde ik plots met Nee en toen stopte hij. Hij keek me wat geschrokken aan, zo van 'wat is dat nu'
Wat kan ik het beste doen om hem dit gedrag af te leren?
Stel dat ie het gaat doen als ik op bezoek ben ofzo, daar ben ik niet zo kapot van :?
Reacties / tips welkom!!!
EvitaP
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door EvitaP »

Als nee zeggen helpt, is dat genoeg. Het is gewoon z'n leeftijd, houd vanzelf wel op.
hopelijk :P
groetjes
Evita

https://nl-nl.facebook.com/adogsagenda - Activiteiten van de Noa Dog!
qyan

Ongelezen bericht door qyan »

qyan (17 maanden) heeft het thuis nog niet gepresteerd, maar dus 2x terwijl we op visite waren.
die heb ik toen toch echt wel ff beet gepakt, dat moet ik echt niet en ik pik het ook echt niet.
na die 2 keer is het niet meer gebeurd tot nu toe, maar we wachten af.
moet er wel ff bij vermelden dat daar ook honden in huis zijn waar we op visite waren en ik eigenlijk gewoon beter op had moeten letten!
maar ja, we kwamen er al sinds qyan pup is, dus hadden het eigenlijk niet zo verwacht. :?
mickey
Zeer actief

Ongelezen bericht door mickey »

Mickey doet dat dus ook als we even niet opletten.
Hij flikte het vorig jaar ook op het strand tegen iemand zijn tas aan die daar lag te zonnen :oops: :oops: :oops: maar ja, die mensen hadden dan ook een hond bij zich :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”