Misschien dat hij Senna ruikt maar haar niet waardig genoeg vindt of te klein en dat hij het projecteert op Chiva. Maar doen reuen dat? Wie weet hier iets over?
Moderator: moderatorteam
cuatro schreef:Mijn reu is de laatste maand wel heel erg hitsig op mijn oudste en gesteriliseerde teef Chiva. Normaal maken ze ruzieAlhoewel Chiva in het begin wel in ging op zijn uitnodiging tot spel, wordt ze nu toch knap niet goed van zijn opdringerig gedrag. Het is dan ook wel heel erg opdringerig. De eerste keer duurde het een paar dagen, waarna het weer twee weken over was. En nou is het gedrag weer terug, en in heftiger mate. Eerder durfde hij haar echt niet te bestijgen aangezien ze toch hoger in rang staat dan hem, maar nu blijft hij het proberen. Het enigste wat ik kan bedenken is dat ons jongste teef Senna nu voor de eerste keer loops zou kunnen worden. Maar er is nog niets te zien of te merken.
Misschien dat hij Senna ruikt maar haar niet waardig genoeg vindt of te klein en dat hij het projecteert op Chiva. Maar doen reuen dat? Wie weet hier iets over?