Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
mag een hond wel eens kattevoer?
Moderator: moderatorteam
- britty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): KruisingEngelse Bulldog
- Aantal honden: 1
mag een hond wel eens kattevoer?
Wel? 

Life is not about the amount of breaths you take...its about the moments that take your breath away.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- Rossi
- Zeer actief
Ik heb wel eens gehoord dat het niet goed is voor de hond, maar dit kan ik niet met argumenten onderbouwen.
Wij doen het in ieder geval niet. Ieder z'n eigen eten, hond, kat, mens.
En bij ons ook praktisch. Rossi heeft noooooit genoeg, dus als ie alles maar op mag eten, dan kunnen we hem naar buiten rollen. 8O
En bij ons ook praktisch. Rossi heeft noooooit genoeg, dus als ie alles maar op mag eten, dan kunnen we hem naar buiten rollen. 8O
Groeten van Angel en Rossi.

-
- Actief
- Mijn ras(sen): Oostenrijkse Pincher
- Contacteer:
een keertje kan af en toe echt geen kwaad.. Als je door al je brokken heen bent, en je niks anders in huis hebt... Of gewoon voor t lekker
T moet gewoon geen vaste hap worden...
Maar HEEEEEEEEEEEEEEEEL af en toe moet kunnen toch??
elkgeval, dat is wat ze me toen in Maasland hebben verteld.. Juffie was DA...(maar goed, zei ook dat katten een sleutelbeen hebben, en honden niet, volgensmij is t andersom, maar dat ben ik
)

T moet gewoon geen vaste hap worden...
Maar HEEEEEEEEEEEEEEEEL af en toe moet kunnen toch??
elkgeval, dat is wat ze me toen in Maasland hebben verteld.. Juffie was DA...(maar goed, zei ook dat katten een sleutelbeen hebben, en honden niet, volgensmij is t andersom, maar dat ben ik

Please Check Out: http://groups.msn.com/dinadeoostenrijks ... r/homepage
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Hier krijgen ze regelmatig een hapje kattenvoer als ik de bakjes aan het vullen ben, er is echter wel een heel groot gevaar...
ik hoor geen geblaf meer maar heel hard MIAUWWWWWWWW

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Oostenrijkse Pincher
- Contacteer:
Het is geloof ik vooral te zout....Rossi schreef:Ik heb wel eens gehoord dat het niet goed is voor de hond, maar dit kan ik niet met argumenten onderbouwen.
Maar in nood mag een hond best een keertje katten voer (en een kat een keertje honden voer)
Maar de verhoudingen moeten ook anders zijn...
Please Check Out: http://groups.msn.com/dinadeoostenrijks ... r/homepage
-
- Zeer actief
Zout is net zo slecht voor katten als voor honden, dus dat het te zout is, is onzinEllemieke schreef:Het is geloof ik vooral te zout....Rossi schreef:Ik heb wel eens gehoord dat het niet goed is voor de hond, maar dit kan ik niet met argumenten onderbouwen.
Maar in nood mag een hond best een keertje katten voer (en een kat een keertje honden voer)
Maar de verhoudingen moeten ook anders zijn...

Groetjes van mij en een poot van Casper

**Ella**

**Ella**
- *Silvia*
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Hier ook zo.cloris schreef:Hier krijgen ze regelmatig een hapje kattenvoer als ik de bakjes aan het vullen ben, er is echter wel een heel groot gevaar...
Elke avond krijgen de poezen een half blikje voer,en Gaby staat dan al klaar om ook een hapje in ontvangst te nemen.

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
mij is anders ook verteld dat honden het vooral zo lekker vinden omdat er meer zout in zit dan bij hondenvoer.Maaike schreef:Zout is net zo slecht voor katten als voor honden, dus dat het te zout is, is onzinEllemieke schreef:Het is geloof ik vooral te zout....Rossi schreef:Ik heb wel eens gehoord dat het niet goed is voor de hond, maar dit kan ik niet met argumenten onderbouwen.
Maar de verhoudingen moeten ook anders zijn.... Katten hebben een grotere behoefte aan eiwitten, dus in kattenvoer zitten veel meer eiwitten. Geef je hond liever geen kattenvoer en de kat nooit hondenvoer voeren (maar de meeste katten zullen toch geen hondenvoer lusten
), dit dus ivm met de hoeveelheid eiwitten.

-
- Vaste gebruiker
Hehhe.. onze kat snoept ( als ze de kans krijgt) een brokje van Badou 8OMaaike schreef: Geef je hond liever geen kattenvoer en de kat nooit hondenvoer voeren (maar de meeste katten zullen toch geen hondenvoer lusten), dit dus ivm met de hoeveelheid eiwitten.

En als ik de katten eten geef dan staat Badou klaar om de vork af te likken .. dat mag ze dan soms hoor

- Estroe
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Mijn Billy krijgt bij zijn oppas, net als de drie andere honden daar altijd een hapje kattenvoer door de brokjes, als ze de katten eten geeft.Helaas vind ie nu zijn Royal Canin brokjes bij mij nu maar saai.
Maar pas op met andersom, mijn kat Rocky zit nu aan de antibiotica en blaasonstspanners omdat hij de brokjes van Billy heeft gejat. (maar deze kat had wel al eerder last van blaasgruis)
Maar pas op met andersom, mijn kat Rocky zit nu aan de antibiotica en blaasonstspanners omdat hij de brokjes van Billy heeft gejat. (maar deze kat had wel al eerder last van blaasgruis)
-
- Actief
- Contacteer:
- majelle
- Zeer actief
- leonie
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Als Terra de kans krijgt hier, en dat is bijna elke dag, dan is het bakje van Rolf schoonleeg hoor
Terra heeft nooit geen problemen ermee gehad. En ook ik heb gehoord, dat een hond wel poezen eten mag, maar een kat geen honden eten.
Groetjes Leonie en Terra
:

Groetjes Leonie en Terra

Groetjes Leonie en een poot van Luca.
in liefde volle herinnering Terra 13-03-95/09-11-06
in liefde volle herinnering Terra 13-03-95/09-11-06
- Yari
- Zeer actief
Inderdaad teveel eiwitten in kattenvoer. Niet goed voor de nieren al die eiwitten. Ik ken trouwens toch een paar katten die graag hondenvoer lusten :piew Maf gezicht hoor!!Maaike schreef:Zout is net zo slecht voor katten als voor honden, dus dat het te zout is, is onzinEllemieke schreef:Het is geloof ik vooral te zout....Rossi schreef:Ik heb wel eens gehoord dat het niet goed is voor de hond, maar dit kan ik niet met argumenten onderbouwen.
Maar de verhoudingen moeten ook anders zijn.... Katten hebben een grotere behoefte aan eiwitten, dus in kattenvoer zitten veel meer eiwitten. Geef je hond liever geen kattenvoer en de kat nooit hondenvoer voeren (maar de meeste katten zullen toch geen hondenvoer lusten
), dit dus ivm met de hoeveelheid eiwitten.

Groetjes: Mariëlle & Yari :voet: