Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vloeibaar schapenvet van Biofood

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

simone

Vloeibaar schapenvet van Biofood

Ongelezen bericht door simone »

Wie heeft er wel eens van dit produkt gehoord? en wie weet er wat meer over.

Dit is de inhoud van het produkt:

Schapenvet ( Verzadigd dierlijk vet) heeft de eigenschap een beschermend laagje op de darmen aan te brengen en daarmee de voedselvertering te vergroten en te verzachten. Schapenvet is goed voor de huid.

Zonnebloemolie/Maïskiemolie (Onverzadigd plantaardig vet) heeft een zeer hoog gehalte aan meervoudige onverzadigde vetzuren, met name linolzuur. Bovendien zijn deze oliën rijk aan omega 6 verzuren en zeer gunstig voor de vacht.

Zalmolie/visolie (Onverzadigd dierlijk vet)is rijk aan omega 3 en 9 vetzuren en zeer gunstig voor hart en vaten ! Deze dierlijke vetten leveren veel calorieën en zijn dus enorm voedzaam en energierijk ! Deze vetten bieden veel extra bouwstoffen voor het lichaam en worden volledig door het lichaam opgenomen.

Het product is verrijkt met emulgatoren om de vertering te vergemakkelijken en gestabiliseerd met natuurlijke tocopherolen (vitamine E). De dextrose/glucose zorgt voor een verbeterde verbranding van oliën en vetten.
astrid
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door astrid »

Ik geef mijn honden altijd schapenvet, en dit heb ik inderdaad ook wel eens geprobeerd. Ze vinden het wel lekker, en ik had de indruk dat ze wat meer gingen glimmen. Meer kan ik je er niet over vertellen :U
Novy
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Novy »

Ja ik heb het ook ,bevalt goed

Ik kreeg het mee omdat ze zeiden dat hond er gelijk beter van ging eten ,maar dat is dus in mijn geval niet,maar verder vinden ze het wel lekker.
Yvon ,

Tyquera & Tarquin † voor altijd in mijn hart 23-05-03/ 13-03-07

en kleine Novy
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”