en omdat ik niet oftopic wilde zet ik het hier maar neer
het is dus gewoon onzin vind ik wand mijn klein harig hondje loopt ook vrolijk een boswandeling van zo 2 uur en is dan niet uitgeblust

wat vinden jullie nu van zo voor oordeel 8O
Moderator: moderatorteam
Zo weet ik ook een heleboel voorbeelden van mensen met grotere honden die dat doen. Dat zegt toch helemaal niks. Het gebeurt gewoon en dat zegt meer over die mensen als over het soort honden wat ze hebben. mensen die er geen tijd in willen stoppen doen dat ook niet met een grote hond dus ik vind de uitspraak over kleine hondjes b$%^ll Sh%^^&&t.baloutjuh schreef:vaak zie je dat mensen die kleine hondjes alleen ff een rondje om het perkie maken en hop de rest doen ze binnen of in de tuin.
zo eentje hebben wij er hier lopen.
een maltezer en sindskort hebben ze er een fr. buldog bij en met die lopen ze wel weer hele stukken
maar het valt wel op dat het meestal kleine hondjes zijn en ik praat voor mezelf wat ik zie hier in de buurt.Baily schreef:Zo weet ik ook een heleboel voorbeelden van mensen met grotere honden die dat doen. Dat zegt toch helemaal niks. Het gebeurt gewoon en dat zegt meer over die mensen als over het soort honden wat ze hebben. mensen die er geen tijd in willen stoppen doen dat ook niet met een grote hond dus ik vind de uitspraak over kleine hondjes b$%^ll Sh%^^&&t.baloutjuh schreef:vaak zie je dat mensen die kleine hondjes alleen ff een rondje om het perkie maken en hop de rest doen ze binnen of in de tuin.
een maltezer en sindskort hebben ze er een fr. buldog bij en met die lopen ze wel weer hele stukken
Dit is echt niet goed voor m'n bloeddrukbaloutjuh schreef:maar het valt wel op dat het meestal kleine hondjes zijn en ik praat voor mezelf wat ik zie hier in de buurt.Baily schreef:Zo weet ik ook een heleboel voorbeelden van mensen met grotere honden die dat doen. Dat zegt toch helemaal niks. Het gebeurt gewoon en dat zegt meer over die mensen als over het soort honden wat ze hebben. mensen die er geen tijd in willen stoppen doen dat ook niet met een grote hond dus ik vind de uitspraak over kleine hondjes b$%^ll Sh%^^&&t.baloutjuh schreef:vaak zie je dat mensen die kleine hondjes alleen ff een rondje om het perkie maken en hop de rest doen ze binnen of in de tuin.
het zijn zo 9 van de tien hondjes die pissen mogen in het perkie en hop naar binnen.
enne oja waarom zullen ze een klein hondje wat aanleren dat hoor ik ook vaak bij kleine hondjes
als dit al niet goed is voor je bloeddrukBaily schreef:Dit is echt niet goed voor m'n bloeddrukbaloutjuh schreef:maar het valt wel op dat het meestal kleine hondjes zijn en ik praat voor mezelf wat ik zie hier in de buurt.Baily schreef:Zo weet ik ook een heleboel voorbeelden van mensen met grotere honden die dat doen. Dat zegt toch helemaal niks. Het gebeurt gewoon en dat zegt meer over die mensen als over het soort honden wat ze hebben. mensen die er geen tijd in willen stoppen doen dat ook niet met een grote hond dus ik vind de uitspraak over kleine hondjes b$%^ll Sh%^^&&t.baloutjuh schreef:vaak zie je dat mensen die kleine hondjes alleen ff een rondje om het perkie maken en hop de rest doen ze binnen of in de tuin.
het zijn zo 9 van de tien hondjes die pissen mogen in het perkie en hop naar binnen.
enne oja waarom zullen ze een klein hondje wat aanleren dat hoor ik ook vaak bij kleine hondjes
Hier ben ik het absoluut mee eens. De bedenker van die stelling, moet ongetwijfeld mensen kennen, die niet willen/kunnen lopen met kleine harige hondjes. Alleen beetje triest dat het hondje dan de schuld krijgt.M@ri@nne schreef:Ik denk dat het vaak zo is dat de baas van kleine harige hondjes niet willen lopen.
als de kleine harige hondjes hier niet genoeg afleiding en beweging krijgen, worden het hele vervelende, kleine, harige hondjes.Martijn schreef:Veel kleine harige hondjes zijn terriers. Het hardste type hond dat er is.