Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kopjes geven!
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
Kopjes geven!
Mijn border collie reu Bajo is 16 maanden, vandaag op de kop af! Hij heeft een schattige gewoonte, vind ik tenminste. Als ik 's ochtends beneden kom, blijft hij altijd netjes in zijn mandje liggen tot ik hem roep. Op dat moment komt hij dansend aangelopen, zijn ene poot over zijn andere gooiend. Dan zet hij zijn voorhoofd tegen me aan en blijft zo eventjes staan uitslapen. Hij is dan nog warm van de slaap en staat echt een beetje te drollen en kopjes te geven. Als ik zeg dat het goed is, is het ook goed en gaat hij over tot de orde van de dag en maken we ons klaar om naar buiten te gaan. Ik vraag me af of dit inderdaad schattig gedrag is of dat het eigenlijk een beetje opdringerig is. Wie heeft er ook van die leuke, grappige gewoontes.
Re: Kopjes geven!
als ik op de computer ben en Coba heeft zin om te spelen of een aaitje te krijgendimphie schreef:Mijn border collie reu Bajo is 16 maanden, vandaag op de kop af! Hij heeft een schattige gewoonte, vind ik tenminste. Als ik 's ochtends beneden kom, blijft hij altijd netjes in zijn mandje liggen tot ik hem roep. Op dat moment komt hij dansend aangelopen, zijn ene poot over zijn andere gooiend. Dan zet hij zijn voorhoofd tegen me aan en blijft zo eventjes staan uitslapen. Hij is dan nog warm van de slaap en staat echt een beetje te drollen en kopjes te geven. Als ik zeg dat het goed is, is het ook goed en gaat hij over tot de orde van de dag en maken we ons klaar om naar buiten te gaan. Ik vraag me af of dit inderdaad schattig gedrag is of dat het eigenlijk een beetje opdringerig is. Wie heeft er ook van die leuke, grappige gewoontes.
dan komt hij tegen me staan en rekt zijn voorpootjes uit
schattig en lief om te zien hoor
en dan krijg hij een aaitje en gaat hij meestal terug slapen of soms spelen we wel even ofzo
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Kopjes geven!
Lief!!! En okee, elk aandachtvragend gedrag is natuurlijk een beetje opdringerig, maar dan kan het nog wel schattig zijn.dimphie schreef:Mijn border collie reu Bajo is 16 maanden, vandaag op de kop af! Hij heeft een schattige gewoonte, vind ik tenminste. Als ik 's ochtends beneden kom, blijft hij altijd netjes in zijn mandje liggen tot ik hem roep. Op dat moment komt hij dansend aangelopen, zijn ene poot over zijn andere gooiend. Dan zet hij zijn voorhoofd tegen me aan en blijft zo eventjes staan uitslapen. Hij is dan nog warm van de slaap en staat echt een beetje te drollen en kopjes te geven. Als ik zeg dat het goed is, is het ook goed en gaat hij over tot de orde van de dag en maken we ons klaar om naar buiten te gaan. Ik vraag me af of dit inderdaad schattig gedrag is of dat het eigenlijk een beetje opdringerig is. Wie heeft er ook van die leuke, grappige gewoontes.

Als het regent gaat Jack bij wildvreemde mensen 'kopjes geven' om maar van die vieze nattigheid af te komen. Hij gebruikt ze gewoon als handdoek, maar als ik dan iets zeg van 'kruising hond/kat' zie je mensen ter plekke smelten.

Hanneke
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes