Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie kent dit boek
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Wie kent dit boek
'Ernahrung vond Hund und Katze/ Leitfaden fur Tierarztinnen und Tierarzte'
Schrijvers: Case, Carey en Hirakawa
Is dit boek een aanrader? Of niet?
Schrijvers: Case, Carey en Hirakawa
Is dit boek een aanrader? Of niet?
-
- Actief
- Mijn ras(sen): De Dalmatische Hond
- Contacteer:
Mmmm, ik vind het niet veel soeps.
Linda Case geeft les op de universiteit van Illinois. Daniel Carey is dierenarts en werkt op de technical communication department van de IAMS company. En Diana Hirakawa is de Vice President van de Research & development afdeling van de IAMS company.
Met andere woorden: ze werken voor Eukanuba en dat maakt dat ze geen eerlijke en onafhankelijke kijk hebben op hondenvoeding.
De oorspronkelijke titel is overigens "Canine and Feline Nutrition, a resource for companion Animal Professionals".
Linda Case geeft les op de universiteit van Illinois. Daniel Carey is dierenarts en werkt op de technical communication department van de IAMS company. En Diana Hirakawa is de Vice President van de Research & development afdeling van de IAMS company.
Met andere woorden: ze werken voor Eukanuba en dat maakt dat ze geen eerlijke en onafhankelijke kijk hebben op hondenvoeding.
De oorspronkelijke titel is overigens "Canine and Feline Nutrition, a resource for companion Animal Professionals".
-
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zou het zeker aanschaffen als ik jou was Brenda ... als je tenminste zoveel mogelijk over hondenvoeding wilt weten!
... ehm, gewoon doen en als je het niet wilt houden, koop ik het van je over. Dit meen ik echt helemaal serieus, want ik heb er al wel lappen tekst van in mijn Files zitten, maar wil het dolgraag zelf hebben. Omdat er nog veel meer interessante dingen in staan.
Als je me een pbtje stuurt, geef ik je mijn emailadres.
Groetjes,
Ignit.
... ehm, gewoon doen en als je het niet wilt houden, koop ik het van je over. Dit meen ik echt helemaal serieus, want ik heb er al wel lappen tekst van in mijn Files zitten, maar wil het dolgraag zelf hebben. Omdat er nog veel meer interessante dingen in staan.
Als je me een pbtje stuurt, geef ik je mijn emailadres.
Groetjes,
Ignit.
-
- Actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou ik heb hem gekocht hoor
Ik heb nog niet de tijd gehad om er echt in te lezen... maar de stukjes die ik las vond ik wel interessant, dus ik ben blij met het boek
Dus ignit... als je het boek graag wilt hebben moet je even de mensen die hem dus niks vinden lief aankijken
wie weet willen zij er nog vanaf 

Ik heb nog niet de tijd gehad om er echt in te lezen... maar de stukjes die ik las vond ik wel interessant, dus ik ben blij met het boek

Dus ignit... als je het boek graag wilt hebben moet je even de mensen die hem dus niks vinden lief aankijken

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat jammer nou ... maar fijn dat je het boek ook waardeert!
... ehm ... Slowie :I ... ruilen voor 2 andere boeken?
Ik heb voor je:
1.Catherine J.M. Diodati, MA - Vaccine Guide for Dogs&Cats (128 pag. met wetenschappelijke refs en alles over vaccinaties), 2003
2. Temple Grandin Ph.D. - Thinking in Pictures (206 pag. over de manier waarop autistische mensen denken - oftewel "videobeelden" associatief aan elkaar koppelen, de manier waarop honden ook "denken"),1995
Groetjes,
Ignit.

... ehm ... Slowie :I ... ruilen voor 2 andere boeken?
Ik heb voor je:
1.Catherine J.M. Diodati, MA - Vaccine Guide for Dogs&Cats (128 pag. met wetenschappelijke refs en alles over vaccinaties), 2003
2. Temple Grandin Ph.D. - Thinking in Pictures (206 pag. over de manier waarop autistische mensen denken - oftewel "videobeelden" associatief aan elkaar koppelen, de manier waarop honden ook "denken"),1995
Groetjes,
Ignit.
-
- Zeer actief
- Contacteer: