Moet zeggen dat ik nu toch wel zenuwachtig wordt.

Na heel veel trainen, zul je toch zien dat Bosco zaterdag alles vergeten is.
Heeft iemand nog goede tips? Ik kan alles heel goed gebruiken

Moderator: moderatorteam
Dat is toch hartstikke goed!!!chanti schreef:Ja het ging wel goed. Ik heb de eeste prijs gewonnen in mijn klasse. Er zouden eerst 10 honden in mijn klasse starten, maar 4 waren er niet. Ik vond het zelf niet zo goed gaan. Thuis gaat het natuurlijk altijd veel beterMaar het was wel heel leuk voor de eerste wedstrijd. De 4 nummers één van de verschillende klasses, moesten het nummer nog een keer opvoeren tijdens de eindkeuringen. Maar Bosco was zó moe dat hij niet zo veel meer heeft laten zien, maar dat is ook wel te begrijpen. Het was in ieder geval heel gezellig!
He Chanti,chanti schreef:Ja het ging wel goed. Ik heb de eeste prijs gewonnen in mijn klasse. Er zouden eerst 10 honden in mijn klasse starten, maar 4 waren er niet. Ik vond het zelf niet zo goed gaan. Thuis gaat het natuurlijk altijd veel beterMaar het was wel heel leuk voor de eerste wedstrijd. De 4 nummers één van de verschillende klasses, moesten het nummer nog een keer opvoeren tijdens de eindkeuringen. Maar Bosco was zó moe dat hij niet zo veel meer heeft laten zien, maar dat is ook wel te begrijpen. Het was in ieder geval heel gezellig!