maar toen ik mijn waffel opentrok was gelukkig de rust weer snel terug

Moderator: moderatorteam
Met twee reuen in huis, blijf je toch een bepaald risico lopen op dit gebied , wij hebben dan wel een reu en een teef , maar ook hier wordt er niet van elkaar gejat , dat pikken ze geen van beide van elkaar, ze staan dan ook een eind van elkaar af en het is hier dan ook verboden om tijdens het eten bij elkaar te schooieren, en dat kun jij ook als regel gaan stellen bij jou honden, "niet schooieren bij elkaar", wij doen het ook zo met botjes kluiven, dat is ook altijd zo`n situatie voor vechtpartijen, ieder zijn eigen botje en geen geruil onderling, en als er geen interesse meer is om te kluiven , worden de botjes weggelegt.whoopy schreef:hahhaha gisteren was whooper het beu. hij laat het niet meer toe dat orbis bij zijn eten komtik stond gisteren rustig in de keuken te koken en wat net mijn biefstukje op mijn bord aan het leggen, schrik ik mezelf kapot. whooper stond bij zijn etensbak en orbis wil een brokje pakken die eruit was gevallen en whooper vliegt hem in de nek. nou is orbis geen angsthaas dus die ging er ook vol op in. uiteindelijk delft orbis toch wel het onderspit voor whooper maar ik heb whooper van orbis afgetrokken en beide naar hun plaats gestuurd. ik stond wel ff te shaken want het kwam ff onverwachts en dan ook nog tussen mijn benen in want whooper zit ALTIJD als ik sta te koken tussen mijn benen
goh hij zal mishappen en mijn been pakken in plaats van orbis hahahhaahha
ja klopt Martin, het is idd een risico. normaal bemoei ik me eigelijk nooit met die twee maar het gevecht vond plaats tussen mijn benen en dat beviel me eigelijk niet zo heel erg goed. op het moment dat ze begonnen te vechten zat whooper tegen mijn benen. ik gaf dus ook meteen een bruk van HEYYYYY en ik had meteen whooper zijn riem vast en trok hem van orbis af. ik heb wel zoiets als ik zeg kappen dan moeten ze ook kappen. maar bij ons staan de bakken ook ver uit elkaar. orbis krijgt eten in de gang en whooper in de keuken maar nu kwam orbis naar whooper zijn eten. whooper probeert ook altijd orbis zijn eten op te eten en die moet ik er dan ook dagelijks uit die bak trekken.Martin schreef:Met twee reuen in huis, blijf je toch een bepaald risico lopen op dit gebied , wij hebben dan wel een reu en een teef , maar ook hier wordt er niet van elkaar gejat , dat pikken ze geen van beide van elkaar, ze staan dan ook een eind van elkaar af en het is hier dan ook verboden om tijdens het eten bij elkaar te schooieren, en dat kun jij ook als regel gaan stellen bij jou honden, "niet schooieren bij elkaar", wij doen het ook zo met botjes kluiven, dat is ook altijd zo`n situatie voor vechtpartijen, ieder zijn eigen botje en geen geruil onderling, en als er geen interesse meer is om te kluiven , worden de botjes weggelegt.whoopy schreef:hahhaha gisteren was whooper het beu. hij laat het niet meer toe dat orbis bij zijn eten komtik stond gisteren rustig in de keuken te koken en wat net mijn biefstukje op mijn bord aan het leggen, schrik ik mezelf kapot. whooper stond bij zijn etensbak en orbis wil een brokje pakken die eruit was gevallen en whooper vliegt hem in de nek. nou is orbis geen angsthaas dus die ging er ook vol op in. uiteindelijk delft orbis toch wel het onderspit voor whooper maar ik heb whooper van orbis afgetrokken en beide naar hun plaats gestuurd. ik stond wel ff te shaken want het kwam ff onverwachts en dan ook nog tussen mijn benen in want whooper zit ALTIJD als ik sta te koken tussen mijn benen
Je zal in de toekomst nog wel meer van die uitvallen gaan meemaken , van Whoopy, en dat is niet vreemd ook, Orbis wordt ouder , en Whoopy wordt volwassen.
Wij bemoeien ons nooit met conflikten onderling , dat moeten zij zelf regelen , alleen halen wij wel alle aanleidingen voor vechtpartijen weg.
whoopy schreef:ja klopt Martin, het is idd een risico. normaal bemoei ik me eigelijk nooit met die twee maar het gevecht vond plaats tussen mijn benen en dat beviel me eigelijk niet zo heel erg goed. op het moment dat ze begonnen te vechten zat whooper tegen mijn benen. ik gaf dus ook meteen een bruk van HEYYYYY en ik had meteen whooper zijn riem vast en trok hem van orbis af. ik heb wel zoiets als ik zeg kappen dan moeten ze ook kappen. maar bij ons staan de bakken ook ver uit elkaar. orbis krijgt eten in de gang en whooper in de keuken maar nu kwam orbis naar whooper zijn eten. whooper probeert ook altijd orbis zijn eten op te eten en die moet ik er dan ook dagelijks uit die bak trekken.Martin schreef:Met twee reuen in huis, blijf je toch een bepaald risico lopen op dit gebied , wij hebben dan wel een reu en een teef , maar ook hier wordt er niet van elkaar gejat , dat pikken ze geen van beide van elkaar, ze staan dan ook een eind van elkaar af en het is hier dan ook verboden om tijdens het eten bij elkaar te schooieren, en dat kun jij ook als regel gaan stellen bij jou honden, "niet schooieren bij elkaar", wij doen het ook zo met botjes kluiven, dat is ook altijd zo`n situatie voor vechtpartijen, ieder zijn eigen botje en geen geruil onderling, en als er geen interesse meer is om te kluiven , worden de botjes weggelegt.whoopy schreef:hahhaha gisteren was whooper het beu. hij laat het niet meer toe dat orbis bij zijn eten komtik stond gisteren rustig in de keuken te koken en wat net mijn biefstukje op mijn bord aan het leggen, schrik ik mezelf kapot. whooper stond bij zijn etensbak en orbis wil een brokje pakken die eruit was gevallen en whooper vliegt hem in de nek. nou is orbis geen angsthaas dus die ging er ook vol op in. uiteindelijk delft orbis toch wel het onderspit voor whooper maar ik heb whooper van orbis afgetrokken en beide naar hun plaats gestuurd. ik stond wel ff te shaken want het kwam ff onverwachts en dan ook nog tussen mijn benen in want whooper zit ALTIJD als ik sta te koken tussen mijn benen
Je zal in de toekomst nog wel meer van die uitvallen gaan meemaken , van Whoopy, en dat is niet vreemd ook, Orbis wordt ouder , en Whoopy wordt volwassen.
Wij bemoeien ons nooit met conflikten onderling , dat moeten zij zelf regelen , alleen halen wij wel alle aanleidingen voor vechtpartijen weg.
conclusie: geen geouwehoer meer, apart eten en geen gezeik
hahahhaha nee hoor want ze hebben allebei 150 gram kogelbiefstuk geweest dus baasje is zeeeeeeeeeeeeeer sociaalgeraldenedith schreef:whoopy schreef:hahhaha gisteren was whooper het beu. hij laat het niet meer toe dat orbis bij zijn eten komtik stond gisteren rustig in de keuken te koken en wat net mijn biefstukje op mijn bord aan het leggen, schrik ik mezelf kapot. whooper stond bij zijn etensbak en orbis wil een brokje pakken die eruit was gevallen en whooper vliegt hem in de nek. quote]
Volgens mij lag het aan de lekkere lucht van de biefstuk.Die hadden ze natuurlijk graag zelf willen hebben, maar ja het baasje was weer te hebberig
![]()