Helemaal geen probleem maar een vraagje uit nieuwsgierigheid.
Als Stapper zit te poepen in het park hier in de straat is er een jack russel die dan tegen Stapper aan gaat staan piesen??
Het is echt geen gezicht!
Iedereen staat er hartelijk bij te lachen, maar ik vraag me af of we dit wel moeten laten gaan.
Zelf heb ik het idee dat die jack dat uit dominantie doet en normaal gesproken zou Stapper dit dus niet pikken.
Maar het is nu 4 keer gebeurd en Stapper heeft het gewoon niet in de gaten (die sul)
Ik vraag me af wat er gebeurt als Stapper het wel in de gaten heeft, of maak ik me druk voor niets??
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
jr piest tegen mijn reu als die zit te poepen
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
jr piest tegen mijn reu als die zit te poepen
groetjes Marja Zara en Stapper

-
- Actief
Re: jr piest tegen mijn reu als die zit te poepen
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt.
Volgens mij is het dominantie gedrag.
Wat er gebeurt als Stapper het begint te snappen, zal waarschijnlijk niet leuk zijn.
Waarschijnlijk zal hij flink uitvallen tegen die jack russel.
En dan zalje zien dat iedereen dan over jouw hond valt, en niet over de jack russel.
Natasja
Wat er gebeurt als Stapper het begint te snappen, zal waarschijnlijk niet leuk zijn.
En dan zalje zien dat iedereen dan over jouw hond valt, en niet over de jack russel.
Natasja
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoover plast altijd over cindy's poep. Alleen een keer had hij geen zin om te wachten tot Cindy klaar was en pieste hij zo over cindy heen, als ik hem niet had gewaarschuwd op een dreun
Maar in jouw geval kan het ook gewoon brutaliteit/dominantie zijn. Dat weet ik niet. Ik zou er in elk geval wat van zeggen.
Tss, je kan je hond dan niet eens normaal aaien dan. Het is toch smerig. Een keer is leuk, maar daarna niet meer.

Maar in jouw geval kan het ook gewoon brutaliteit/dominantie zijn. Dat weet ik niet. Ik zou er in elk geval wat van zeggen.
Tss, je kan je hond dan niet eens normaal aaien dan. Het is toch smerig. Een keer is leuk, maar daarna niet meer.
-
- Zeer actief
Smerig? ach nee daar zit ik niet zo mee hoor, ben wel wat gewend. Bovendien als een jack tegen een landseer piest dan komt dat nog niet eens op kniehoogte:)EvitaP schreef:Hoover plast altijd over cindy's poep. Alleen een keer had hij geen zin om te wachten tot Cindy klaar was en pieste hij zo over cindy heen, als ik hem niet had gewaarschuwd op een dreun![]()

-
- Zeer actief
Re: jr piest tegen mijn reu als die zit te poepen
Ja daar ben ik dus ook bang voor, want als Stapper het inderdaad opvat als dominantie dat haalt ie dus echt stevig uit!natasja broeken schreef:Ik denk dat je helemaal gelijk hebt.
Natasja
En ja dan heeft hij het gedaan, want hij is groot en de jack is klein. en dat is niet eerlijk.........