[quote="Nieve"]Wat dat voer betreft..laat iedereen lekker voeren wat ie z'n hond wil voeren. Ik vind dat mijn hond het goed doet op het voer wat ik nu heb...dus iedereen kan zeggen wat ze willen, maar ik hou het bij het merk wat ik nu heb. Maar daarom mag iemand anders best een andere mening daarover hebben..no problem!

:[quote="Nieve"]
Dat vind ik dus ook. Ik ga niemand aanvallen of bekritiseren omdat hun voergewoontes niet de mijne zijn.
[quote="Nieve"]Wat dat eerste punt betreft...als je maar vaak genoeg situaties meemaakt dat jij met je aangelijnde hond, probeert je hond in het gareel te houden terwijl andere hondeneigenaren hun hond of hondje gewoon hun hond op jouw hond af laten rennen dan krijg je vanzelf frustratie! EN ik heb mijn hond echt niet geleerd om andere honden aan te vallen...had zelf liever dat ze het niet deed, maar ze irriteert zich vooral aan keffers. En aangezien echt 90% van de eigenaren niet luistert naar een waarschuwing of pas ingrijpen als het te laat is...ja, sorry hoor, maar dan kan ik er ook niet meer wakker van liggen als ze er wel 1 pakt. EN trouwens van een groot aantal mensen is er ook kritiek geweest op mensen met (moeilijke) aangelijnde honden op bepaalde plaatsen. Voel me daardoor echt niet aangevallen ofzo

[quote="Nieve"]
Dat geloof ik dus direct. Heb het zelf nog nooit meegemaakt, alleen maar van de 'andere' kant: mijn hond die (wel los hoor) zichzelf helemaal suf rent om uit de klauwen van een grijpgrage reu (ook los) te blijven. Zich verschuilen achter grote zus, die dan maar aan het afleidingsspel gaat beginnen...
Ik bedoel... iedereen heeft toch 'last' van elkaar? Dat gegil van m'n babybuurmeisje zit ik ook niet altijd op te wachten als ik na een zware werkdag thuis kom. Maar iedereen kan toch rekening houden met elkaar? De ene hond dit, de ander dat. De ene baby dit, het andere kind dat.
Maar ieder wel z'n meug toch? En ieder in z'n waarde laten?