Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
rob en ik hebben zin om lekker weer eens met een grote groep te gaan wandelen als het weer wat beter weer word.
we zouden graag naar de gaasperplas willen en willen zoveel mogelijk mensen mee hebben!!!
Wij hadden zelf iets van eind mei in gedachten is nog lekker een paar weken weg en hebben jullie allemaal de tijd om te plannen we horen het wel
Laatst gewijzigd door toran op 29 apr 2004 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
De beste mensen hier op aarde, dat zijn de honden en de paarden.
rob en ik hebben zin om lekker weer eens met een grote groep te gaan wandelen als het weer wat beter weer word.
we zouden graag naar de gaasperplas willen en willen zoveel mogelijk mensen mee hebben!!!
Wij hadden zelf iets van eind mei in gedachten is nog lekker een paar weken weg en hebben jullie allemaal de tijd om te plannen we horen het wel
Oooow, jij bent dus Stephan. Heb gister Rob gesproken, vandaar....wist niet wie jij was.
Potverdorie, jullie moesten met mijn wandeling mee, gaan jullie een eigen wandeling plannen
Eind mei, dat is zeker in het kader van je rijbewijs?
Ik wil wel mee, gezellig! Ben wel heel benieuwd naar veel mensen en honden!
Ehm.....een zondag komt mij het beste uit...zaterdag kan in principe ook wel, alleen moet ik dan de training met Doerak overslaan. Lichte voorkeur voor een zondag dus!
Lijkt me wel leuk om eens zo'n forum wandeling mee te maken. Heb geen idee waar het ligt alleen... Ik hoor de datum wel en dan kijk ik wel of wij ook kunnen komen.
wij willen eind mei gaan is nog lekker ver weg en hebben we tijd zat om te plannen, vorig jaar is er ook bij de gaasperplas gelopen en is erg makelijk te bereiken met ov of eigen vervoer als jullie met een paar data komen kunnen we aan de hand daarvan gaan plannen
Stopt er een metro vlakbij? En zo ja welke dan?
Hoe heet de halte? Harrie kan niet goed tegen de bus maar een metro lukt misschien nog wel als het niet te ver is.
Hoe heet de halte? Harrie kan niet goed tegen de bus maar een metro lukt misschien nog wel als het niet te ver is.
Hetis idd erg makkelijk te bereiken met de metro, is een halte dat weet ik wel weet alleen niet meer ff zo snel welke
Zodra ik het weet (ik ga het ff opzoeken) laat ik eht wel ff weten.
Hetis idd erg makkelijk te bereiken met de metro, is een halte dat weet ik wel weet alleen niet meer ff zo snel welke
Heet die halte niet gewoon Gaasperplas?
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Ik zou het eerlik gezegd niet meer weten het zou best kunnen hoor,
kweetniet
Er is inderdaad een halte die heet"metrohalte Gaasperplas". Maar of dat ook bij de plek is waar iedereen elkaar ziet? Gaasperplas is toch vrij groot?(zo dicht bij en er nog nooit geweest )
Femia schreef:
Er is inderdaad een halte die heet"metrohalte Gaasperplas". Maar of dat ook bij de plek is waar iedereen elkaar ziet? Gaasperplas is toch vrij groot?(zo dicht bij en er nog nooit geweest )
Ja dat moet 'm zijn dan hoor!
Ik heb het net aan Pieter gevraagd en die dacht ook dat het halte Gaasperplas heet.
Zoveel metrohaltes zijn er daar trouwens niet (volgens mij maar 1).
Dat moet goed zijn
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Ik wil ff een paar data opnoemen wanneer we kunnen gaan wandellen bij de gaasperplas en aan de hand daarvan moeten jullie allemaal maar ff kijken wanneer jullie willen gaan.
Zaterdag 15 mei
Zondag 16 mei
Zaterdag 22 mei
Zondag 23 mei
Zaterdag 29 mei of
Zondag 30 mei,
Kijk maar wat iedereen het beste uitkomt
ik moet alleen vrijdag 14 mei afrijden dus mocht het 15 of 16 worden heb ik natuurlijk wel meteen een primeur(of een lantaarnpaal dwars over de motorkap )
toran schreef:Ik wil ff een paar data opnoemen wanneer we kunnen gaan wandellen bij de gaasperplas en aan de hand daarvan moeten jullie allemaal maar ff kijken wanneer jullie willen gaan.
Zaterdag 15 mei
Zondag 16 mei
Zaterdag 22 mei
Zondag 23 mei
Zaterdag 29 mei of
Zondag 30 mei,
Kijk maar wat iedereen het beste uitkomt
ik moet alleen vrijdag 14 mei afrijden dus mocht het 15 of 16 worden heb ik natuurlijk wel meteen een primeur(of een lantaarnpaal dwars over de motorkap )
Ik kan op alle dagen. Alleen op 22 mei zal ik niet zo fit zijn, want de dag tevoren hebben we een hele lange bruiloft (niet van mezelf hoor )
joe schreef:Ik kan op alle dagen. Alleen op 22 mei zal ik niet zo fit zijn, want de dag tevoren hebben we een hele lange bruiloft (niet van mezelf hoor )
Al kon je niet ik sleur je gewoon aan je haren mee
Ik zou graag met Kyra mee willen gaan, maar kan op geen van deze data's. 15 en 16 mei moet ik werken en de laatste twee weken van mei zijn we op vakantie.
Dus moeten we maar gauw nog een wandeling bij de Gaasperplas organiseren
Voor deze wandeling in ieder geval veel plezier voor iedereen die meegaat!