hier dus echt NIET, al moet ik haar de rest van de wandeling dragen

Moderator: moderatorteam
Dat is ook de reden dat onze Jetje achter slot en grendel gaat. Ik weet van hem dat als hij erop springt , bij een teef die gaat staan, hij ook gelijk goed zitStang schreef:Nee in principe dus niet, maar vergis je er niet in hoe enorm sterk die honden zijn als ze echt willen!!!!!
Ik heb het dus gehad met de laatste loopsheid van Kaya: Kaya uiteraard aangelijnd, loslopende reu (stevige Labrador) met een baasje zeer ver af.
Kaya wilde, de Lab wilde....... ongeveer 80 kg welwillende honden uit elkaar houden; pfffffffffff. Dit kostte me werkelijk al m'n krachten en ik kan me dus voorstellen dat sommige mensen hier niet de kracht voor hebben.
Hier ook hetzelfde verhaal, als is dat bij Doerak niet zo heel erg moeilijk. Doerak wil wel, maar hij kan er toch bijna nooit bijDingo schreef:Ik heb geen teef, maar als ik er 1 zou hebben zou ik er inderdaad alles aan doen. Net zoals ik er alles aan doe om Dingo geen loopse teef te laten bespringen
Ik kon "zit!!!'' roepen wat ik wilde, maar vergeet het maar!Diana schreef:Aiko heeft er gelukkig nog geen erg in die loopse dozen maar zodra dat wel het geval is gaat hij aan de lijn als er een in de buurt komt!
Maar ik heb een rottweiler teefje gehad ook al was ze loops en had ze "zin"als ik riep zit! dan was het zit en had de reu geen kans meer.
Klinkt misschien gek maar echt ze deed het loops of niet.
Dus "zomaar "een dekking ?nop geen schijn van kans!