Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ff over het vorige tpoic loopse teef en loslopende reu
Moderator: moderatorteam
- britty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): KruisingEngelse Bulldog
- Aantal honden: 1
ff over het vorige tpoic loopse teef en loslopende reu
is het dan niet veeeeeeel gemakkelijker om de teef te laten steriliseren?
ben je ook meteen verlost van evenuele toekomstige baarmoederontstekingen of erger, baarmoederkanker....
of denk ik te blond hierover?
het lijkt me gewoon veel makkelijker..
ikzelf laat mijn toekomstige teef steriliseren, vooral omdat ik al een reu heb..
ben je ook meteen verlost van evenuele toekomstige baarmoederontstekingen of erger, baarmoederkanker....
ikzelf laat mijn toekomstige teef steriliseren, vooral omdat ik al een reu heb..
Life is not about the amount of breaths you take...its about the moments that take your breath away.
- britty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): KruisingEngelse Bulldog
- Aantal honden: 1
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
deze discussie loopt al in 3 voud in de topic medisch,
maar zelf ga ik echt niet in een gezonde hond snijden omdat ze EVENTUEEL dan later iets niet zou kunnen krijgen,
maar dit is dus een dubbele discussie
zelf vind ik dat mensen die zo onwetend zijn dat ze dus niet door hebben dat hun teef gedekt kan worden idd beter hun teef kunnen laten steriliseren (mensen die op meerdere fora komen weten nl wel waar mijn gedachte achter die topic vandaan kwam, t is nl echt gebeurd bij iemand dat ze haar teef aan de lijn had en dat hij "zomaar ineens" gedekt is door een loslopende reu
) of eigenlijk nog beter, deze mensen kunnen eigenlijk beter niet eens aan honden beginnen, maar moeten zich (in mijn ogen) eerst beter voorbereiden op het wezen HOND 
maar zelf ga ik echt niet in een gezonde hond snijden omdat ze EVENTUEEL dan later iets niet zou kunnen krijgen,
maar dit is dus een dubbele discussie
zelf vind ik dat mensen die zo onwetend zijn dat ze dus niet door hebben dat hun teef gedekt kan worden idd beter hun teef kunnen laten steriliseren (mensen die op meerdere fora komen weten nl wel waar mijn gedachte achter die topic vandaan kwam, t is nl echt gebeurd bij iemand dat ze haar teef aan de lijn had en dat hij "zomaar ineens" gedekt is door een loslopende reu

-
- Actief
Re: ff over het vorige tpoic loopse teef en loslopende reu
Net als in je vorige topic.. Vindt ik het absoluut geen rede om zo in een hond te laten snijden.britty schreef:is het dan niet veeeeeeel gemakkelijker om de teef te laten steriliseren?
.jpg?dc=4675469781549161583)
Groetjes Suzanne
- peterr
- Actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Re: ff over het vorige tpoic loopse teef en loslopende reu
Waaron laat je dan niet je reu castreren, daar dacht je toch al over? Of laat je ze allebei opereren?britty schreef:is het dan niet veeeeeeel gemakkelijker om de teef te laten steriliseren?

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
geen gesnij in een gezonde hond zonder medische reden, voor zowel reu als teef
dan had je er maar over na moeten denken voor je een reu en een teef aanschafte. Ik heb een intacte reu en teef, niks aan de hand hoor gewoon goed opletten
dan had je er maar over na moeten denken voor je een reu en een teef aanschafte. Ik heb een intacte reu en teef, niks aan de hand hoor gewoon goed opletten

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
juist simpel voor jou als mens, en dan moet je een dier z'n natuur maar ontnemen? 8O Je mag wel iets moeite voor een dier doen.britty schreef:nou, las ik in het andere topic lees wat een gedoe sommigen hebben om hun loopste teef vrijte houden van een al te welwillende reu, lijkt het me een simpele oplossing..

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
en als een verder gezonde teef ieder half jaar 3 weken ziek en ongelukkig is omdat ze loops is dan wel laten helpen??
wij hebben het dus wel laten doen ze was erg schijnzwanger en totaal ongelukkig...en een kruisng ambull x boxer/herder hahah dat zou iets moois worden hihih
wij hebben het dus wel laten doen ze was erg schijnzwanger en totaal ongelukkig...en een kruisng ambull x boxer/herder hahah dat zou iets moois worden hihih

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
3 weken ziek valt onder medisch noodzakelijk vind ik. Dan zou ik het ook doen.RachelleAmericanBulldog schreef:en als een verder gezonde teef ieder half jaar 3 weken ziek en ongelukkig is omdat ze loops is dan wel laten helpen??

- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
- Actief
Dat is nu bij mijn dus ook het geval met lanamalinois schreef:3 weken ziek valt onder medisch noodzakelijk vind ik. Dan zou ik het ook doen.RachelleAmericanBulldog schreef:en als een verder gezonde teef ieder half jaar 3 weken ziek en ongelukkig is omdat ze loops is dan wel laten helpen??

.jpg?dc=4675469781549161583)
Groetjes Suzanne