We zijn de verhuizing op poten aan het zetten met alle vervelende bijkomstige dingen...
Ik loop nu tegen het volgende aan.
Door de week zitten we bij mijn schoonmoeder en in het weekend bij mijn zwager. Allebei hebben ze een hond, maar wij dus ook!
We kunnen Dusty in het weekend niet meenemen
Ze moet dus bij mijn schoonmoeder blijven, die er zelf nauwelijks is.
2 honden samen los gaat niet (2 teefjes).
Dusty moet dus in de bench blijven...

Het hele weekend :stoom en als het tijd is om te gaan wandelen moeten we van de ene kant van Almere naar de andere kant en weer terug.
Wat gewoon niet eerlijk is voor Dusty.
Nou moet ik wel zeggen dat Dusty een erg stressig en gevoelig hondje is, die 2 keer in 1 jaar verhuizen nauwlijks aankan. ze word al para als we een weekend weg gaan. Veel haren, slecht eten en 'scheidingsangst.
Ze kan erg goed met mijn vader overweg, en mijn vader wil haar best 'hebben' maar nou zit ik met het probleem
is het eerlijk voor Dusty dat ik haar nu (met veel pijn en moeite) bij mijn vader laat en haar over bijv een half jaar weer ophaal omdat we dan een eigen huisje hebben???
Ik kan me voorstellen dat ze me dan alweer vergeten is en helemaal gewend op haar nieuwe plekje, voor mijn gevoel klopt het dan weer niet om haar daaruit weg te halen. En aan de andere kant kan ik ook geen afscheid nemen van mijn Dusty...
Wat zouden jullie doen in zo'n situatie????