Hallo allemaal,
Wij hebben twee katten en die mogen op de stoel en de bank zitten en slapen, behalve op de eettafel en de salontafel (snachts doen ze het toch)
Nu komt er over een poosje een hondenpup bij, stel dat ik bedenk dat dit hondje niet op de bank en de stoel mag, is dat te realiceren, zal het hondje dit begrijpen of moet ik met dit hondje dezelfde regels aan houden als met de katten 8O ??
Groetjes,
Nellalisa.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Op de bank
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Op de bank

Door de geschiedenis heen heeft het talent altijd een eigen weg gekozen. Zo ook in het geval van Willem Schrumpf als schilder/autodidact.
- FoN
- Actief
Dat zou ie best kunnen leren hoor.
Hier hebben ze allemaal onderde knie hoe het werkt, en hier mogen ze dus alleen op uitnodiging...
Hier hebben ze allemaal onderde knie hoe het werkt, en hier mogen ze dus alleen op uitnodiging...
Het riesenschnauzer forum!
Trotse eigenaar van: Indy, Duitse dog 23-02-2003 Hoolie, +/- 11-2002 en Irish, bastaardje +/- 10-2002
Trotse eigenaar van: Indy, Duitse dog 23-02-2003 Hoolie, +/- 11-2002 en Irish, bastaardje +/- 10-2002
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Op de bank
Oke, als de pup er is laad ik het wel effe weten en heb ik zeker nog meer vragen.miekmiek schreef:Wat je zelf wilt. Als de hond op de bank mag moet je dat gewoon doen, en als je dat niet goed vind kan dat ook. Net wat je je hond aanleert. Honden en katten zijn niet te vergelijken met elkaar, tenminste...dat vind ik.
Bedankt alvast
Nellalisa

Door de geschiedenis heen heeft het talent altijd een eigen weg gekozen. Zo ook in het geval van Willem Schrumpf als schilder/autodidact.
- Ca Cajuina
- Zeer actief