Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kan het kwaad
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Kan het kwaad
Kan het kwaad om 8 plakken Duck in één keer te geven?
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Hahhahaaaa, klinkt dat veel he, 8 plakken.
Maar dat kan geen kwaad als je hond gewend is om grote hoeveelheden voedsel in 1 keer te krijgen. Ik neem aan dat je aan het opbouwen bent met het voeren. Als je dan nu op 8 plakken zit, dan kan dat dus geen kwaad.
Honden kunnen namelijk heel goed een grote hoeveelheid voer in 1 keer naar binnen krijgen. Tenzij je een hond hebt die gevoelig is voor maagtorsie. Maar als je dat dan opbouwt, dan mag het echt geen probleem zijn.
Maar dat kan geen kwaad als je hond gewend is om grote hoeveelheden voedsel in 1 keer te krijgen. Ik neem aan dat je aan het opbouwen bent met het voeren. Als je dan nu op 8 plakken zit, dan kan dat dus geen kwaad.

Honden kunnen namelijk heel goed een grote hoeveelheid voer in 1 keer naar binnen krijgen. Tenzij je een hond hebt die gevoelig is voor maagtorsie. Maar als je dat dan opbouwt, dan mag het echt geen probleem zijn.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
-
- Zeer actief
Ja, het lijkt niet veel als het in de bak ligt maar ja. Het is de hoeveelheid waar Alano nu op staat maar hij eet het niet meer 'smorgens
Ik gaf 's morgens 4 plakken en 's avonds maar Alano eet het liefst als ik naar bed ga dan eet hij zijn bak leeg alleen eet hij dan maar 4 plakken op een dag
Hij wil maar 1 keer eten dus ik vroeg me af of hij e.v.t. die 8 plakken dan maar 'savonds laat kon krijgen.

- FoN
- Actief
Ik zou het langzaam opbouwen, in 1 keer die maag zo ver oprekken is denk ik niet echt plezierig voor de hond.
Het riesenschnauzer forum!
Trotse eigenaar van: Indy, Duitse dog 23-02-2003 Hoolie, +/- 11-2002 en Irish, bastaardje +/- 10-2002
Trotse eigenaar van: Indy, Duitse dog 23-02-2003 Hoolie, +/- 11-2002 en Irish, bastaardje +/- 10-2002
- Ca Cajuina
- Zeer actief