Hoi,
Het gaat al een tijdje goed. Niet met Gossa want die doet nog steeds wat ze doet(zie boven). Maar met de puppiebazen, de meeste die ik tegen kom vinden het wel een goede les voor de pups.
TOT afgelopen zaterdag, we komen net een parkje uit komt er een echtpaar met pup aan een waslijn

.
Goed even snuffelen, zegt die man nog tegen de pup rustig aan ..... Pup lekker druk legt gelijk zijn poten in Gossa haar nek. Oops Gossa corrigeerd gelijk, wat gepaard gaat met een pluk puppie haar.
Baasje rukt gelijk de pup bij Gossa vandaan en gaat het gelijk flink sussen en even controleren(niet mijn manier maarja ieder zijn manier).
We blijven nog even staan. Ik heb zo'n idee,wat ik zou doen, om het nog een keer te proberen om te kijken of de pup het nu snapt?
Loopt die man met die pup heel beschermend en heel kort aan de waslijn bijna door de bosjes langs ons. Dus zeg ik dat die pup er alleen maar van leerd.
WAHHHHHHHHHHHHH begint hij toch te tieren. Ik laat me hond toch niet afslachten :N: . blaaaaa blaaa
Pakt ze vrouw hem bij zijn jas en trekt hem het park in. Dus Bas(mijn andere hond) denkt wat krijgen we nou en wij ook en begint te grommen.
Roept die vent lekker stel heb je

.
Kan me dan zo kwaad maken

.
Vind het gewoon zielig voor zo'n puppie is straks bang voor andere honden omdat de baas niet beter weet.
Pffffffffffffff lucht even op.
Ga je toch weer twijfelen of je Gossa dan maar niet weg moet houden bij puppies.
Groetjes,
Nanda, Bas en Gossa