Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Joepie!

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Moniek B.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Flatcoated en Golden Retriever
Aantal honden: 2
Contacteer:

Joepie!

Ongelezen bericht door Moniek B. »

Hij lust versvlees!!

Het heeft een hele tijd geduurd, maar ik heb Charly eindelijk aan het versvlees. Hij luste een hele tijd helemaal niets wat leek op vlees. Zelfs bij een plakje boterhamworst haalde die zijn neus op. Sterker nog, hij ging er van kokhalzen. Heb een paar maanden lang groentenmix met rauw vlees (rundergehakt, smuldier) gegeven, met daarbij kalk en andere toevoegingen. Maar ik blijf bang dat ie te weinig krijgt van sommige stoffen. Daarom toch maar eens de Duck geprobeerd gisteren, compleet. En EUREKA: Hij lust het!!!! Sterker nog: hij staat er bij te kwijlen :mrgreen:

En nu is het vast 100 keer eerder gevraagd, maar maakt het wat uit: Duck, Carnibest en eventueel andere merken? Dan heb ik het in eerste instantie over kwaliteit. Maar niet onbelangrijk, ook over prijs....
Groetjes,
Monique, Ean en Griffin!
Monique Bladder
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Duck vind ik wat veel graan in zitten, het is een behoorlijke droge burger.
Carnibest voer ik zelf, maar dat is best een zwaar voer, door de stukjes bot en vet die erin zitten. ik vind het wel een mooie kwaliteit vlees overigens.
Rodi is natter en minder zwaar en dat gebruik ik als mijn jongens zich niet zo lekker voelen, dan verteren ze dat makkelijker en vooral de pensburgers zijn een lekkernijtje voor mijn honden. Ik vind het niet slecht, maar het kan beter.
Smuldier vind ik slechte kwaliteit, het ruikt niet naar vlees en ziet er ook niet uit als vlees, maar als grijzige drap. Maar ja, het kost niks.
AHV verkopen ze alleen maar in hele kleine rotbakjes, waardoor ik uiteindelijk toch nog een kapitaal moet uitgeven om aan mijn dagelijkse kilootjes te komen. Kwaliteit is wel redelijk, dacht ik.
Energique ken ik niet, Bibi ook niet.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”