Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

iets leuks

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Baily

iets leuks

Ongelezen bericht door Baily »

als mijn honden me aankijken en ik ga met mijn ogen knipperen, dan knipperen ze terug. Af en toe knipper ik ze in slaap.Ik vind dit zo leuk. Hebben jullie ook wel eens van die dingen wwar`ze dan spiegelend op reageren ?

het ziet er niet uit als je ons dan ziet zitten volgens mij............. :mrgreen:
Angeniet
Erelid
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Angeniet »

fotootje??? :mrgreen: :mrgreen:
grappig!
ik zal ook es proberen of ik ze in slaap kan knipperen.
lijkt me reuzehandig :twisted:
sample
Zeer actief

Ongelezen bericht door sample »

De mijne likt aan zijn bek als ik dat ook doe :mrgreen:

Is ontstaan door cursus. Voor de laatste les van A-cursus had mijn instructeur ons een opdracht gegeven. Om het "aha moment" (het moment waarop het "kwartje" valt) te stimuleren, wilde hij graag dat we de hond iets gek aanleerden.

We moesten gaan staan met wat lekkers, kijken wat de hond uit gekkigheid ging doen, waar we nog géén commando voor hadden.

Mijn hond deed niks. Die wachtte geduldig totdat hij te horen kreeg wat hij voor dat lekkers moest doen :-D . Na een poosje likte hij langs zijn bek. Toen viel bij mij het kwartje en ben ik dat gaan oefenen. Tegenwoordig doetie het echt op commando. Tis een grappig gezicht. 8)
Belle
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: iets leuks

Ongelezen bericht door Belle »

Baily schreef:als mijn honden me aankijken en ik ga met mijn ogen knipperen, dan knipperen ze terug. Af en toe knipper ik ze in slaap.Ik vind dit zo leuk. Hebben jullie ook wel eens van die dingen wwar`ze dan spiegelend op reageren ?

het ziet er niet uit als je ons dan ziet zitten volgens mij............. :mrgreen:
Grappig, met Belle heb ik ongeveer hetzelfde, vaak zitten we op afstand naar elkaar te kijken en met de ogen te knipperen. Bij ons is Belle ermee begonnen, ik merkte dat ze me vaak van een afstand zat aan te kijken en dan haar ogen steeds dicht kneep. Ik ben dat terug gaan doen en nu doet zij het ook als ik begin.
Bij Chiva zie ik haar ogen niet zo goed, omdat daar meestal haar voor hangt.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
marjolijn
Erelid

Ongelezen bericht door marjolijn »

Lees eens het boek Kalmerende Signalen! Daar vind je al deze signalen terug. Hier kan ik met Nina geweldig communiceren op deze manier.
Marjolijn

Afbeelding
Belle
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Belle »

marjolijn schreef:Lees eens het boek Kalmerende Signalen! Daar vind je al deze signalen terug. Hier kan ik met Nina geweldig communiceren op deze manier.
Ik ken het boek niet, maar op internet had ik wel een en ander hierover gelezen en vermoedde al dat dit ogen dichtknijpen hieronder viel. Het lijkt me inderdaad interessant hier meer over te lezen.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”