Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Basco kan grommen

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

-Jolanda-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever

Basco kan grommen

Ongelezen bericht door -Jolanda- »

en dan niet speels grommen of grommen als er iemand voor je huis loopt, maar echt het grommen naar die ene hond die die niet mag :roll:

Er zit hier vlakbij dus een DH die meestal op de oprit buiten ligt achter een hek en blaft naar elke hond die er voor bij loopt.

Die dh wordt kleine stukkies uitgelaten en ik merkte al aan Basco dat hij die herder niet op prijs stelde, niks aan de hand je wacht effe op loopt naar de overkant vaan de straat. (wel in de gaten houden want die baas kan soms drukker zijn met shaggie draaien dan hond vast houden, die op elke hond blaft en tekeer gaat)

Gisteravond in het donker, lopen me moeder en ik te wandelen met de doggies en ik zag wel iemand lopen aan de overkant (zag geen hond liep achter een lage hekkie) en Basco ging tekeer, groter kon die zich zelf niet maken 8O , geen blaffen maar echt dat zware brommen.
Dan is het zaak om Basco echte goed vast te houden (geen idee wat die werkelijk zou doen)

Die DH is een van de kleine 5 honden die Basco per definitie niet mag
(zijn alle dominantere honden)
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”