Ik lees hier veel nieuws over voeding! mijn honden krijgen brokken en af en toe diner of duck.
Nu lees ik dat sommigen ook soms ei of yoghurt voeren, hoe vaak kun je dat doen? Geef je dat ei gewoon rauw? (of sunny side up

Benieuwd naar jullie tips!
Moderator: moderatorteam
Geef hier 1x per week een rauw ei en iedere dag een klein beetje karnemelk of yoghurt verder elke dag een beetje zalmolie.esther76 schreef:Hoi!
Ik lees hier veel nieuws over voeding! mijn honden krijgen brokken en af en toe diner of duck.
Nu lees ik dat sommigen ook soms ei of yoghurt voeren, hoe vaak kun je dat doen? Geef je dat ei gewoon rauw? (of sunny side up) Ik wil geen honden met darmproblemen omdat ze steeds hetzelfde krijgen! Zou ik ze ook groente kunnen geven?
Benieuwd naar jullie tips!
Westertoren schreef:Verder buiten zijn normale versvoer om elke week een kilo vuile pens lappen.
Dat schijnt geen kwaad te kunnen, er zijn zelfs honden die het in 1x naar binnen werken daarna weer uitkotsen en het weer heerlijk opvreten.cloris schreef:Een lap pens hoef ik ook niet te geven, die wil Fangio het liefst in 1x naar binnen werken, dus ik knip het in stukjes
Nou ze krijgen hier rauwe en gekookte eieren, de rauwe krijgen ze met schil en al.Carel schreef:Ik heb ergens gelezen dat je een ei 1 minuut moet laten koken.
Hoe denken jullie daarover?
En wat de pens betreft, een goed alternatief is de pens van smuldier.
Komt volgens mij het meest overeen met een echte pens.
Ga je ook van over je nek als je de verpakking openmaakt.
En kost bij ons maar 39 eurocent. 1 bakje van 400 gram.
Boy en Thyra
Een droog broodje vind ze heerlijk, maar idd niet te veel anders kan ze haar ontlasting niet kwijt.Carel schreef:Michella schreef:Jeetje jullie honden krijgen nogal wat.
Die van mij krijgt zijn dagelijkse brokken met om de dag een blokje schapenvet en elke dag vers water. Af en toe een plakje brood en that's it...
Weet je hoe goed pens is voor de darmbacterie.
En brood niet teveel geven.
Boy en Thyra