Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hallo, ik zal me even voorstellen!

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
juval
Vaste gebruiker

Hallo, ik zal me even voorstellen!

Ongelezen bericht door juval »

ik heb me net aangemeld hier, en zal me dus maar eventjes netjes voorstellen.
Ik ben Wendy, 31 jaar, getrouwd en mama van 2 dochtertjes (2 en bijna 4). We wonen in een rustig durp in het midden van het land en op dit moment hebben wij 2 poezen, 2 konijnen, 1 parkietje en een verzorgpaard in ons gezin.... maar nog geen hondje dus.
Maar dat gaat veranderen! (anders zou ik hier niets te zoeken hebben hè).
We zijn van plan om in het najaar, oktober november december als het allemaal lukt een pup te kopen.
Vroegah toen ik nog thuis woonde hadden we altijd minimaal 4 honden, dus ik ben er wel mee opgegroeid. Maar toen ik op mezelf ging wonen en een fulltime baan had vond ik het niet eerlijk om ook een hond te willen. Toen kwamen de kindjes, die hebben in de eerste tijd een heleboel aandacht nodig, maar omdat die nu ietsje ouder zijn (de oudste gaat in oktober naar de basisschool) denk ik dat de tijd rijp is voor een hondje in ons gezin.

Mijn eerste keus was Dalmatier, maar dat vind mijn man dus helemaal niets... dus helaas.
Toen dacht ik aan goldenretriever of labrador.... manlief vind golden te groot, over labrador twijfelt hij nog...
maar eigenlijk weet hij al wat hij wil.... hij is helemaal overstag gegaan toen hij vorige week een Entlebucher Sennenhondje tegenkwam. Zo een moet het dus volgens hem gaan worden.
Ik twijfel nog wel een beetje tussen labrador en die Entlebucher, maar die laatste is toch ook wel een heel leuke hond. Ik heb allerlei informatie opgezocht op internet en via de rasvereniging/club en het lijkt me wel wat.
We zijn nu zover dat we komende week bij mensen thuis gaan kijken die al twee teefjes hebben, om te kijken hoe die hondjes zijn. En daarna zullen we wel weer terug gaan naar de rasvereniging/club om te kijken wanneer er weer nesten beschikbaar komen.
Ik vind het allemaal best heel spannend en ik wil ook goed voorbereid hier aan gaan beginnen.

als jullie nog vragen voor me hebben hoor ik het graag!!
groetjes,
Wendy
Jacqueline.
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jacqueline. »

Hoi welkom hier en veel lees en schrijf plezier :cheer:
Afbeelding
22-5-2002 - 1-10-2009 Spike Rust zacht je zal nooit vergeten worden
Pikelien
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pikelien »

Welkom hierzo! :ok:
Groetjes,
Pikelien en Irie.

Afbeelding
alma
Zeer actief

Ongelezen bericht door alma »

Welkom op het forum :smile1:
Afbeelding

Groetjes van Alma
juval
Vaste gebruiker

Afbeelding

DIT IS ZE!!!!!!
Indy is geboren op 20 juli 2004, een teefje. Haar mama is een golden retriever, en de papa is een kruising chesapeakebay retriever met wat dalmatier en herder erdoor.
Indy is zwart en ze heeft een wit streepje op haar borst. Ze komt uit een nest van 11 puppen, veel broertjes en zusjes dus. Allemaal type labrador.
Op 18 september gaan we haar halen.
groetjes,
Wendy en een pootje van Indy!
H&NN
Actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 1

Indy

Ongelezen bericht door H&NN »

echt een lekker bekkie heeft ze :wink: morgen is het dus zo ver? Heel veel plezier met haar, dat gaat vast en zeker lukken.

Waarom heb je toch niet gekozen voor die Berner? Ben je daar nog wel langs geweest? En met de Entlebuchers? Had je nog wel informatie gekregen van de club?
Groetjes! Maud
Amaranthas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shih Tzu
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Amaranthas »

:cheer: welkom!!
Een Shih Tzu heb je niet als huisdier, je leeft ermee samen.
Afbeelding
juval
Vaste gebruiker

Re: Indy

H&NN schreef:echt een lekker bekkie heeft ze :wink: morgen is het dus zo ver? Heel veel plezier met haar, dat gaat vast en zeker lukken.

Waarom heb je toch niet gekozen voor die Berner? Ben je daar nog wel langs geweest? En met de Entlebuchers? Had je nog wel informatie gekregen van de club?
Ik heb wel een boel informatie gekregen van de entlebuchers, en we zijn ook bij mensen thuis gaan kijken. Maar daar vielen de hondjes me toch wel wat tegen, ik had verwacht dat ik ze leuker zou vinden, maar het klikte niet zo goed. Nou waren dat er maar 2, dus dat is misschien niet helemaal eerlijk om het hele ras op af te rekenen, maar we zijn toch gaan nadenken en verder gaan kijken. (lange wachttijd en hoge prijs speelde ook wel een rol)
Toen kwam dit nest viavia op ons pad, en we waren meteen verkocht toen we de puppies zagen.
en zo is het gekomen.
groetjes,
Wendy en een pootje van Indy!
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”