Hoi,
Bedankt voor jullie reacties.
Jullie weten half niet hoe gek ik met die dummy heb gedaan. ik heb er zelfs mee tussen mijn eigen tanden rondgekropen (dat gaat best als je hem een beetje plat maakt) maar Missy pakte hem alleen maar aan het houtje op. Sally was helemaal niet geinteresseerd die lag gewoon in haar mand het hele gedoe te observeren. Ook overgooien tussen Steve en mij vanaf de bank naar de stoel werkte niet ze werden dan wel helemaal dol maar wilden er alleen maar op bijten. Te gek gedaan misschien.
Maar vanmorgen heb ik de dummy toch maar weer eens uit de la gehaald en na een beetje interessant ermee doen hem tussen mijn tanden genomen en op mijn knieen voor Missy gaan zitten na eerst een beetje rondgekropen te hebben

en toen pakte ze hem ineens netjes aan (het touwtje is er inmiddels wel af) Ik heb haar de hemel ingeprezen en nog een beetje gespeeld en omhoog gegooid en toen een stukje ca 5 meter weggegooid en ZE HIELD HEM HET HELE

EIND TERUG IN HAAR BEK en legde hem netjes in mijn hand. Ik heb haar weer de hemel ingeprezen en terwijl ze keek heb ik hem terug in de la gelegd. Morgen nog eens proberen.
Misschien is het te vroeg om te juichen maar ik ga het gewoon eerst nog eens zo proberen als jullie het gedaan hebt Marijke en Sylvia, en ook niet te hard van stapel willen lopen.
Wil