Zara is nu bijna twee weken loops en sinds een dag of drie wil ze af en toe wel een reu op zich laten rijden.
Staart opzij en er echt voor gaan staan.
Stapper (onze eigen hond) krijgt absoluut geen kans bij haar, hij is gecas. dus kwaad zou het niet kunnen.
Nu is het me al een paar keer opgevallen,buiten, dat ze gecastreerde reuen afsnauwt die mogen er dus niet op, terwijl niet gecastreerde reuen er wel op (zouden) mogen.
Misschien is het toeval maar ik vraag me af of een teef het verschil merkt??
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Weet een teef of een hond wel/niet gecastreerd is??
Moderator: moderatorteam
-
Marja
- Zeer actief
Weet een teef of een hond wel/niet gecastreerd is??
groetjes Marja Zara en Stapper

- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Tuurlijk..een gecastreerde reu ruikt heel anders. 
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
-
estelle
Nou Ghaya is net weer loops geweest en dat is zo'n enorme slettebak dat het haar niet uitmaakt of het gecastreerd of ongecastreerd is...
Onze buren hebben een gecastreerde jack russel en daar gaat mevrouw daadwerkelijk voor liggen......
Hera is ook net loops geweest maar die snapt het nog niet helemaal; die gaat zelf bij de reuen rijden ipv de reuen bij haar.....
Onze buren hebben een gecastreerde jack russel en daar gaat mevrouw daadwerkelijk voor liggen......
Hera is ook net loops geweest maar die snapt het nog niet helemaal; die gaat zelf bij de reuen rijden ipv de reuen bij haar.....
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
binno
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador
maltezer - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ja hoor, en of ze het verschil kent !
We hebben een teef en twee reuen in huis. Een castreerde en een niet gecastreerde reu.
Als de teef loops is gaat ze voortdurend de niet gecastreerde reu lastigvallen en uitdagen en er met haar poep naartoe draaien, doet er haar staart voor opzij als ze 'staat'. Maar dit doet ze dus nooit bij de andere reu. Die mag wel komen snuffelen, maar meer ook niet, terwijl de niet gecastreerde reu "alles" mag van haar...alleen mag het van ons niet...

We hebben een teef en twee reuen in huis. Een castreerde en een niet gecastreerde reu.
Als de teef loops is gaat ze voortdurend de niet gecastreerde reu lastigvallen en uitdagen en er met haar poep naartoe draaien, doet er haar staart voor opzij als ze 'staat'. Maar dit doet ze dus nooit bij de andere reu. Die mag wel komen snuffelen, maar meer ook niet, terwijl de niet gecastreerde reu "alles" mag van haar...alleen mag het van ons niet...

Moos (labrador) Gian (maltezer)
-
Marja
- Zeer actief
O.k. leuk om te weten
Het is voor het eerst dat ik een loopse teef heb en eerlijk gezegd vind ik het superleuk!!
Zal wel raar klinken maar ik was van te voren "bang"gemaakt door andere teefeigenaren dat het 1 groot drama zou worden.
Maar ik zie echt alleen maar leuke kanten ervan, een heel andere Zara en nog veel leuker een heel andere Stapper
Het is maar goed dat Stapper geen dekreu hoeft te zijn
Het is voor het eerst dat ik een loopse teef heb en eerlijk gezegd vind ik het superleuk!!
Zal wel raar klinken maar ik was van te voren "bang"gemaakt door andere teefeigenaren dat het 1 groot drama zou worden.
Maar ik zie echt alleen maar leuke kanten ervan, een heel andere Zara en nog veel leuker een heel andere Stapper
Het is maar goed dat Stapper geen dekreu hoeft te zijn
groetjes Marja Zara en Stapper