de 1 zegt als je kond kwispelt dan twijfelt hij
ik zeg als mijn honden kwispellen dan zijn mijn honden blij
wat zeggen jullie
Moderator: moderatorteam

nou hij kon zo opstijgen... echt helemaal ronddraaien van de staart he...twinkeltje schreef:het zijn toch staarten en geen propelors je weet wel van links naar rechts of van rechts naar linksmalinois schreef:welke kwispel? ik zag laatst een ronddraaiende kwispel ipv de links-rechtse kwispel
als die rond zou blijfen draaien zou die staart er toch opeens afkijlen

ik heb ook allemaal links-rechtszwieperstwinkeltje schreef:ja hier staan de staarten altijd hoog en zwiepen heel hard heen en weer dus blij
wand als ze ergens bang voor zijn laten ze de staarten recht naar beneden hangen

Ja inderdaad; wat voor kwispel?malinois schreef:welke kwispel? ik zag laatst een ronddraaiende kwispel ipv de links-rechtse kwispel
twinkeltje schreef:ja gek he daar let ik nu nooit op welke kant ze beginnenmalinois schreef:ik heb ook allemaal links-rechtszwieperstwinkeltje schreef:ja hier staan de staarten altijd hoog en zwiepen heel hard heen en weer dus blij
wand als ze ergens bang voor zijn laten ze de staarten recht naar beneden hangen

zo'n propellortje is dat niet iets van onzekerheid maar toch leuk vinden of zoiets...Stang schreef:Ja inderdaad; wat voor kwispel?malinois schreef:welke kwispel? ik zag laatst een ronddraaiende kwispel ipv de links-rechtse kwispel
Kaya kan tov vreemden de hele lage kwispel hebben.... gepaste voorzichtigheid.
Moritz kan idd de propelor kwispel hebbenhoge staart en echt ronddraaien. Wat dit exact betekent weet ik niet: ik denk in de richting van hevige, enigszins agressieve, opwinding.
En dat uiteraard nog de hele vrolijke kwispel: staart staat midden (niet hoog, niet laag) en maar heen en weer gaan, todat ook de kont aan alle kanten schudt

als je er niet op let hoe weet je dan dat je van links naar rechts zwiepers hebtmalinois schreef:twinkeltje schreef:ja gek he daar let ik nu nooit op welke kant ze beginnenmalinois schreef:ik heb ook allemaal links-rechtszwieperstwinkeltje schreef:ja hier staan de staarten altijd hoog en zwiepen heel hard heen en weer dus blij
wand als ze ergens bang voor zijn laten ze de staarten recht naar beneden hangenik ook niet... zal er vanavond es op letten...
omdat ze dan al aan het zwiepen zijntwinkeltje schreef:als je er niet op let hoe weet je dan dat je van links naar rechts zwiepers hebtmalinois schreef:twinkeltje schreef:ja gek he daar let ik nu nooit op welke kant ze beginnenmalinois schreef: ik heb ook allemaal links-rechtszwiepersik ook niet... zal er vanavond es op letten...

dan weet je toch ook niet of het van links naar rechts is mischien is het wel anders ommalinois schreef:omdat ze dan al aan het zwiepen zijntwinkeltje schreef:als je er niet op let hoe weet je dan dat je van links naar rechts zwiepers hebtmalinois schreef:twinkeltje schreef:ja gek he daar let ik nu nooit op welke kant ze beginnenik ook niet... zal er vanavond es op letten...
maar dan weet ik toch niet waar hij begonnen is met zwiepen
![]()
ja da's ook weer waartwinkeltje schreef:dan weet je toch ook niet of het van links naar rechts is mischien is het wel anders ommalinois schreef:omdat ze dan al aan het zwiepen zijntwinkeltje schreef:als je er niet op let hoe weet je dan dat je van links naar rechts zwiepers hebtmalinois schreef:ik ook niet... zal er vanavond es op letten...
maar dan weet ik toch niet waar hij begonnen is met zwiepen
![]()

Mama Sanneke schreef: happy doddekesdraai

Hier zwabbert er van alles.twinkeltje schreef:kan je na gaan wat zo staart je kan vertellen over je hond
Dat propellor kwispelen is ambivalent gedrag. Sandro heeft het ook een tijdje af en toe gedaan.Stang schreef:[Moritz kan idd de propelor kwispel hebbenhoge staart en echt ronddraaien. Wat dit exact betekent weet ik niet: ik denk in de richting van hevige, enigszins agressieve, opwinding.